Un partener al sportului rege se extinde pe piața locală

Hervis Sports furnizează articole sportive specifice fotbalului echipei de juniori a clubului Politehnica Timișoara şi oferă reduceri posesorilor de carduri PoliCard/PoliAvantaj.
Joi
05.07.2012
Retailerul de echipamente sportive Hervis Sports vrea să-şi dezvolte reţeaua de magazine din România.
 

Hervis Sports, cel mai mare lanţ austriac de dealeri de echipamente sportive, vrea ca în următorii 5 ani să ajungă la o reţea 30 de magazine în România. Retailerul sportiv a inaugurat ultimul magazin de pe piaţa locală în cadrul ansamblului urbanistic Palas Iaşi. În anul 2013, Hervis Sports va deschide o unitate în Promenada Mall, centru comercial care are programată deschiderea în luna octombrie a anului viitor, în zona Floreasca din Bucureşti.

Magazinele Hervis Sports reprezintă un concept multi-brand. Aproximativ 40% din produse aparţin mărcilor proprii: Kilimanjaro, X-Fact, Denali, Benger, Seems etc. iar 60% din produse aparţin altor mărci sport cunoscute: Nike, Adidas, Puma, Wilson etc.

În mai 2012, Hervis Sports a creat împreună cu grupul francez GO Sport, consorţiul Sports Trade& Marketing International (STMI), iniţiativă care îi plasează pe cei doi parteneri între primii 3 dealeri europeni de echipamente sportive. În România, principalii concurenți ai Hervis sunt Decathlon și Intersport.

Hervis Sports este unul dintre partenerii echipei de fotbal Politehnica Timişoara. Retailerul furnizează articole sportive specifice fotbalului echipei de juniori a clubului şi oferă reduceri posesorilor de carduri PoliCard/PoliAvantaj.

Hervis Sports deţine peste 170 de magazine în ţări ca Austria, Slovenia, Ungaria, Cehia, Croaţia şi România. Primul magazin din România a fost deschis în anul 1997. Pe piaţa locală, compania deţine în prezent 12 magazine: 3 în Bucureşti şi câte unul în Constanţa, Brăila, Sibiu, Arad, Timişoara, Oradea, Iaşi, Târgu Mureş şi Cluj.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015