LaDoiPași - în beneficiul comunității

LaDoiPași / rețeaua de franciză a METRO Cash & Carry România
Vineri
19.04.2019
Pentru fiecare 5 baterii uzate și predate, clienții magazinelor LaDoiPași vor primi o baterie nouă.
 

Asociația Sistemul Național de Reciclare a Bateriilor (SNRB) și lanțul de magazine în franciză LaDoiPași au extins la nivel național parteneriatul de colectare a bateriilor uzate. Din aprilie 2019, peste 500 de magazine LaDoiPași vor fi dotate cu recipiente speciale pentru colectarea acumulatorilor uzați și a bateriilor, unde clienții vor putea preda aceste deșeuri în vederea reciclării si vor primi o baterie noua pentru fiecare 5 baterii uzate.

Proiectul pilot a debutat în septembrie 2018 și a fost implementat până acum în 71 de magazine din județele Mehedinți, Dolj, Olt, Vâlcea, Iași și Vaslui, iar rezultatele bune înregistrate au determinat extinderea programului la nivel național.

„Prezența punctelor de colectare SNRB într-unul din cele mai mari lanțuri de magazine de proximitate din țară ne ajută să avem o acoperire națională în locații frecventate de românii din orașe și sate și să creștem astfel rata de colectare a acestor deșeuri mici, atât de periculoase“ - au declarat reprezentanții SNRB.

Pentru a încuraja obiceiul pozitiv al reciclării, SNRB pune la dispoziția cetățenilor aplicația mobilă „Unde Reciclăm“, o hartă interactivă cu ajutorul căreia utilizatorii pot identifica cel mai apropiat magazin LaDoiPași și pot obține informații cu privire la campaniile promoționale în derulare.

„Colaborarea cu SNRB a venit din dorința de a pune la dispoziția partenerilor noștri din rețeaua LaDoiPași și, implicit clienților, servicii de reciclare a deșeurilor. Astfel ne propunem să ajutăm cât mai multe persoane din întreaga țară să recicleze ușor și rapid. Încurajăm de altfel toți partenerii LaDoiPași să intre în acest program, fiind nu numai un serviciu extra pe care îl pot oferi clienților din comunitatea locală, ci și o contribuție eficientă la protejarea mediului. Credem că reciclarea este un obicei necesar care trebuie adoptat de toți consumatorii din România, inclusiv de către companii“ - declară Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing METRO Cash& Carry România.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate, înființat în 2012 de către METRO Cash & Carry România, lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel național care propune un model de business independent și durabil, care reflectă deopotrivă așteptările clienților și nevoile antreprenorilor, numitorul comun fiind comunitatea locală. Rețeaua mizează pe nevoile în schimbare ale consumatorilor, care caută tot mai mult magazinele de proximitate, cu servicii extinse, unde să se simtă confortabil.

În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, dar și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia, de aceea venim în sprijinul lor cu un model de business adaptat nevoilor clienților lor și cerem la schimb responsabilitate și seriozitate. Lucrăm constant la dezvoltarea rețelei și a experienței de cumpărare, iar în următoarea perioadă ne propunem atragerea de noi consumatori și fidelizarea clienților actuali” – a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

Mai multe detalii privind franciza LaDoiPași sunt disponibile în catalogul de franciză de pe portalul nostru.


Recipiente de colectare a bateriilor / În curând, în peste 500 de magazine LaDoiPași.
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015