Francizorul “la doi pași” de francizat

„Suntem de-ai locului” / Noua campanie de brand LaDoiPași / aprilie – decembrie 2019
Luni
20.05.2019
Retailerul METRO Cash & Carry a lansat recent o nouă campanie de brand pentru rețeaua de franciză LaDoiPași.
 

Campania face trecerea de la comunicarea funcțională, centrată pe atributul de proximitate al brandului, la comunicarea emoțională, prin implicarea antreprenorului în viața comunității.

Denumită „Suntem de-ai locului”, campania se desfășoară în perioada aprilie – decembrie 2019, la nivel național și aduce în prim-plan modul în care magazinul devine locul de întâlnire în comunitate, unde antreprenorul însuși este gazda.

Campania spune povestea brandului printr-o serie formată din trei spoturi TV care surprind relația apropiată pe care antreprenorii LaDoiPași o au cu oamenii din comunitate. Sunt aduse în prim-plan situații cotidiene, în care se pot regăsi atât proprietarii, cât și clienții.

«Suntem de-ai locului» ilustrează trei povești din viața comunității LaDoiPași. Ne-am propus să surprindem ipostaze reale, în care proprietarul magazinului este implicat în activitățile clienților, le cunoaște și le împărtășește pasiunile: filmul, pescuitul sau fotbalul. În poveștile noastre magazinul devine mise en scene-ul acestor întâmplări cotidiene, transformându-l într-un simbol pentru inima comunității.” – a spus Ana-Maria Bălan, Creative Director Porter Novelli România.

În completarea spoturilor TV a fost creată și o componentă de conținut online, compusă din trei spoturi video care urmăresc reîntoarcerea în localitățile natale a trei vedete autohtone, care au fost pentru o zi ucenici în magazinele LaDoiPași, alături de antreprenori și membrii comunității.

Campania face parte din planul de marketing susținut cu care francizorul ne-a obișnuit și până acum. Acțiunile de marketing sunt organizate preponderent în beneficiul rețelei de francizați, contribuind astfel la creșterea notorietății brandului LaDoiPași în vederea dezvoltării afacerilor individuale ale francizaților, precum și la atragerea și retenția clienților acestora.

În relația cu METRO, antreprenorii sunt cei care aduc plus valoare francizei, cât și comunității în care trăiesc. Dorim să construim parteneriate de încredere și de durată cu aceștia și să îi sprijinim în deservirea clienților, în timp ce le asigurăm independența afacerii. Relația pe care o dezvoltă cu localnicii este una specială, bazată pe cunoaștere și respect reciproc. Prin campania «Suntem de-ai locului» ne dorim să evidențiem diversitatea acestor relații și amprenta unică pe care antreprenorii o au asupra magazinelor și a comunităților lor” - a declarat Geanina Ghiculescu, Head of Retail Marketing, METRO Cash & Carry România.

LaDoiPași este un lanț de magazine de proximitate care și-a făcut intrarea pe piață în 2012, având la bază un concept de franciză atipic, dezvoltat de către METRO Cash & Carry România. Între timp, brand-ul LaDoiPași a devenit lider pe piața magazinelor de proximitate în regim de franciză, cu un număr total de 820 de magazine la nivel național.

Prin afilierea la franciza LaDoiPași, proprietarii de magazine au acces la consultanță din partea unui retailer cu o vastă experiență în domeniu, începând de la un branding consolidat, comunicare de marketing integrată și transfer de know-how, până la un sortiment diversificat de produse, prețuri competitive, echipamente și layout moderne. Astfel clientul final se bucură de o experiență plăcută de cumpărare, iar francizatul beneficiază de avantajele unui sistem de franciză dovedit.

Mai multe informații privind franciza LaDoiPași sunt prezentate în catalogul de franciză, disponibil atașat.


Magazin în franciză LaDoiPași / Concept dezvoltat de METRO Cash & Carry România în 2012.
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015