Expo Shop - Conferința Francize la Raft
În perioada 9 - 11 octombrie 2019, a avut loc a doua ediție a evenimentului de tip expo & conference Expo Shop - Future Retail Solutions, singurul eveniment din România și din sud-estul Europei, dedicat industriei de retail. Ediția din acest an a Expo Shop a avut loc în Pavilionul C1 de la Romexpo, pe o suprafață expozițională de 2.964 m.p. și a fost organizată de Euroexpo şi Romexpo, în parteneriat cu revista retailFMCG.ro și Camera de Comerț și Industrie.
Comparativ cu ediția anterioară, Expo Shop 2019 a înregistrat o creștere de 15% a numărului de vizitatori. Au fost 42 de companii expozante care au prezentat tehnologii de ultimă generație pentru industria de retail: mobilier de magazine și sisteme de montare a produselor, sisteme de dispunere și comunicare vizuală, echipamente fiscale, sisteme de cântărire, măsură și control, sisteme de etichetare și marcare produse la raft, sisteme de iluminare, de refrigerare sau de securitate, pop marketing, software și tehnologii de retail, echipamente și servicii de curățenie, soluții de marketing experiențial, echipamente pentru cash management, precum și echipamente pentru self-service și self-checkout.
În paralel, Expo Shop 2019 a găzduit două evenimente de referință pentru industria de retail: Conferința Francize la Raft și Conferința Expo Shop – Future Retail Solutions. Ambele evenimente s-au bucurat de succes și au avut speakeri de la companii de renume precum Leonidas, Spartan, Saloanele Magic, Bella Italia, 5 To Go, Fornetti, METRO Cash & Carry Romania, Orange Romania, ESSA Group, eMAG Marketplace, NIELSEN Romania, Syscom Digital, GRAPHTEC Design, Aurus.
La Conferința Francize la Raft, organizată de PROFIT System România în parteneriat cu Expo Shop, au participat francizorii Leonidas, Spartan, Saloanele Magic, Bella Italia, 5 To Go, Fornetti, care reprezintă francize cu o istorie îndelungată pe piața românească și nu numai, francize din domenii diferite care au dezvăluit audienței aspecte esențiale privind aderarea la o rețea de franciză și au facilitat celor interesați luarea unei decizii privind alegerea francizei potrivite.
Introducerea a fost susținută de Mircea Coman, Managing Partner PROFIT System România, care a prezentat, sub umbrela "Afaceri proprii sub sigla altcuiva", tendințele de pe piața francizelor, aspectele care guvernează o relație bună între francizori și francizați, criteriile de selecție avute în vedere de francizori în procesul de selecție a francizaților, beneficiile aderării la o rețea de franciză, precum și alte subiecte interesante. Prezentarea a fost urmată de o sesiune de discuții, întrebări și răspunsuri, la care am avut parte de momente interesante, dar și picante, care au clarificat diverse aspecte de interes pentru potențialii francizați, dar și pentru francizori.
Speakerii au fost, în ordine aleatorie:
Jolyon Salvadore M'Bei
Director Leonidas România
“Din 1913, Leonidas a avut o singură misiune: să facă cele mai delicioase praline, de cea mai bună calitate și accesibile tuturor. Astăzi, puteți cumpăra ciocolată belgiană Leonidas în peste 1400 de magazine din întreaga lume. Peste 100 de feluri diferite de praline, toate făcute din ciocolată, cu unt de cacao 100% pur” – declară Jolyon Salvadore M'Bei, master francizat pentru România, din 2001.
Mai multe detalii privind franciza Leonidas se regăsesc aici
Radu Savopol
Fondator 5 To Go
”Dacă pentru 2018 ne doream să atingem 100 de locații, ridicăm miza pentru următorii 2 ani la 200 de locații. E un obiectiv măreț, dar cred în el așa cum cred în povestea 5 to go și în relația pe care am creat-o cu clienții noștri” – declară Radu Savopol.
Mai multe detalii privind franciza 5 to go se regăsesc aici.
Alexandru Trăilescu
Manager Comercial Fornetti
„Ca să fiu cât mai sincer, pot spune că succesul provine din două aspecte: primul aspect se referă la simplitatea sistemului de franciză. Experiența ne-a învățat faptul că lucrurile simple funcționează întotdeauna, la fel cum este și în cazul unei rețele de franciză” – declară Alexandru Trăilescu.
Mai multe detalii privind franciza Fornetti se regăsesc aici.
Iulian Zamfir
Director General Bella Italia
„În următorii 5 ani, vrem să avem un număr de 40 de locații, dintre care o parte să fie în orașele reședință de județ, cu precădere orașele universitare, dar și în orașe mai mici, cu minimum 20 de mii de locuitori. Însă, cel mai important oraș în care dorim să ne extindem este Bucureștiul” – declară Iulian Zamfir.
Mai multe detalii privind franciza Bella Italia se regăsesc aici.
Dragoș Adrian Muller
Fondator Saloanele Magic
“Sunt de părere că în viața fiecăruia dintre noi apar oportunități. Unii le identifică și acționează, alții pur și simplu nu le reperează. Nu a fost un plan în sensul acesta. Am fost acolo unde trebuie la timpul potrivit și, sincer, mă bucur că a fost așa :)” – declară Dragoș Adrian Muller.
Mai multe detalii privind franciza Saloanele Magic se regăsesc aici.
Gabriel Melniciuc
Director General SPARTAN
“Încă din momentul pornirii afacerii, viziunea care a condus și încă conduce activitatea lanțului de restaurante a fost împărtășirea experienței SPARTAN în cât mai multe orașe din țară prin deschiderea de locații proprii, cât și în sistem de franciză” – declară Gabriel Melniciuc.
Mai multe detalii privind franciza SPARTAN se regăsesc aici.
Pentru a fi la curent cu ultimele noutăți de pe piața francizelor sau dacă ești interesat să achiziționezi o franciză, dar nu te-ai decis încă, te invităm să te înscrii în baza noastră de date, pentru a primi newsletter-ul bilunar cu informații la zi.
Articole citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Dacă vrei să ai o afacere la cheie, cu un istoric bazat pe realitatea economică românească și cu rezultate demonstrate, franciza Wash Shoes este soluția optimă.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Imaginează-ți că deții propria cafenea, un loc unde fiecare ceașcă de cafea oferă un moment de bucurie și relaxare clienților tăi. Aceasta este povestea franciza First Cafe.
Franciza Crazy Bubble, cu zecile ei de puncte de desfacere pe tot teritoriul României, este o afacere deja consactată, cu o evoluție impresionantă în cei doar câțiva ani de la lansarea pe piața autohtonă.
Cele mai citite
În conversaţiile zilnice folosim tot mai des o serie de cuvinte împrumutate din limba engleză. Ce nu ştie toată lumea este că deşi pronunţăm aceste cuvinte ca în engleză originea acestora nu este întotdeauna britanică.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Idei de afaceri în oraşe mici
Mi-as dori sa rasara soarele si in orasele mici...dar din pacate nu prea vad cum...Multumesc pt ideile atat de interesante prezente pe acest site...
Idei de afaceri în oraşe mici
Idei de afaceri foarte interesante .Cei mai tineri si nu numai s-ar putea inspira si succesul nu va intarzia sa apara si va rasari soarele si in orasele mici
Egalitatea de gen generează performanţe mai bune în companii
Teoretic este egalitate dar practica dovedeste cu totul altceva.Pe umerii femeilor ,desi par fragili,apasa responsabilitati duble legate atat de viata profesionala dar si de...
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Se inspira din orice..plus ca la imaginatie stam foarte bine:))
De unde se inspiră românii când aleg numele firmelor
Interesant articol..la Bailesti mi se pare ca ar fi nimerit Sf Amza si sper ca nu maimutele ar inspira numele unui salan de infrumusetare
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Ei sunt cei care pierd si nici nu stiu ce
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Cei din urma vor fi cei dintai....
Ce loc ocupă România în topul destinaţiilor preferate de retaileri
Bine ca nu suntem spre varful...cozii ,ne multumim si cu mijlocul spre start