Magic ... de la Saloanele Magic®
Saloanele Magic® își consolidează an de an poziția printre liderii serviciilor de înfrumusețare și promite o îmbunătățire continuă a experienței clienților săi, dar și o expansiune la nivel geografic, pentru a duce brand-ul la nivelul la care s-a dorit încă de acum mai bine de 12 ani.
Visul lui Dragoș Muller, proprietarul conceptului Saloanele Magic, de a răspândi “magia” pretutindeni, a prins contur prin cele 13 saloane din București, unde aproximativ 400 de profesioniști oferă zilnic servicii și experiențe care au fidelizat mii de clienți. Aflăm astăzi de la Dragoș Muller detalii despre începutul și parcursul afacerii, cum s-a hotărât să francizeze acest concept de succes și care sunt obiectivele privind dezvoltarea rețelei de franciză:
Mi-ați spus că ați deschis primul salon de înfrumusețare Magic în anul 2007. Cum ați ales acest domeniu de activitate?
Sunt de părere că în viața fiecăruia dintre noi apar oportunități. Unii le identifică și acționează, alții pur și simplu nu le reperează. Nu a fost un plan în sensul acesta. Am fost acolo unde trebuie la timpul potrivit și, sincer, mă bucur că a fost așa :)
Câți clienți ați servit în cei peste 12 ani de activitate, în cele 13 saloane MAGIC deschise până în prezent?
Estimez circa 22-25% dintre doamnele și domnișoarele cu vârste cuprinse între 17 - 60 de ani, din București. De la an la an, procentul a fost în continuă creștere, acesta fiind un indicator monitorizat de noi.
Care sunt categoriile de clienți care intră în saloanele Magic și, dintre clienții existenți, care este ponderea numărului de femei față de ponderea numărului de bărbați?
Dacă luăm în calcul că 60% din venituri sunt încasate cu cardul, predomină profilul corporatist. Clienții ne apreciază pentru viteză, profesionalism și, nu în ultimul rând, pentru calitatea produselor folosite în realizarea serviciilor de înfrumusețare. Magic este universul doamnelor și domnișoarelor, nu suntem orientați către domni, dar nu îi plângem, pentru că sunt multe branduri în piață pentru ei. :)
Întorcându-ne la anul 2007, căci acesta este anul în care ați deschis primul salon, care au fost cele mai mari provocări profesionale pe care le-ați întâmpinat de atunci și până acum?
Au fost foarte multe provocari, însă privind retrospectiv, îmi dau seama că acestea au fost din cauza lipsei noastre de experiență în lucrul cu oamenii. Provocarea numărul 1 a fost ca noi să ne schimbăm. Să vedem altfel, să gândim altfel, să ne dăm update. Să putem înțelege, accepta și rezolva situații de neclintit pentru alții. Suma provocărilor din acești ani ne-au adus astăzi în piață cu acest proiect de franciză. Cu o astfel de gândire, cu o strategie bine definită, reușim să ne atingem obiectivele propuse.
Cât de mult considerați că vă ajută internetul sau, mai bine spus, rețelele de Social Media, în acest domeniu?
Dacă încerci să vizualizezi activitatea serviciilor de înfrumusețare de sus, vei vedea că procesul este segmentat în mai multe părți. Depinde de cât de mult vrei să detaliezi. În faza unu apar dorința, nevoia, sentimentul că ai nevoie de o schimbare. În faza doi intervine hotărârea, luarea deciziei. Pentru a lua decizia, trebuie să te inspiri, să îți imaginezi, sa te consulți și ulterior să-ți faci o programare. Faza trei este reprezentată de ce se întâmplă după. În principiu, doamnele, după o vizită la salon, au o altă atitudine. Încrederea de sine crește, devin optimiste și imediat au o stare de bine. "Ingredientele" din această fază inspiră și alte doamne să apeleze la servicii profesionale de înfrumusețare. În toate fazele menționate mai sus, fără internet, totul s-ar întâmpla la maxim 35% din ce se întâmplă acum. Folosim internetul în toate fluxurile de lucru, nu doar în zona de promovare a serviciilor, aproximativ totul este digitalizat. Ca un răspuns final, rețelele sociale fac parte din strategia prezentă și viitoare a Saloanelor Magic.
Referindu-ne la mediul online, știu că ați dezvoltat o aplicație pop-art care oferă clienților posibilitatea de a face programări în timp real și face recomandări personalizate, în funcție de opțiunile introduse de fiecare client. Ne puteți da mai multe detalii despre această aplicație?
Nu aș vrea să fac asta și vă spun și de ce. Viteza cu care adăugăm funcții noi aplicației este una nebunească. O mare parte din focusul nostru este orientat în zona dezvoltării aplicației mobile, care are ca scop satisfacția cât mai multor nevoi, punem accent pe timpul clientului și încercăm să-i facilităm această experiență Magică. Dacă vă enumăr acum funcțiile cele mai importante, la momentul citirii articolului de cineva, vor fi șanse ca acele funcții să fie de nivel 2 sau poate chiar 3 ca importanță. Vă spun că nu va exista situația ca aplicația să nu poată răspunde nevoilor clienților noștri dintr-o perioadă anume. De 4 ani ținem pasul și o vom face și mai departe.
Cum ați decis că este momentul potrivit să lansați sistemul de franciză Saloanele Magic?
2017, până la jumatatea lui 2019 au fost anii în care oamenii din spate au alocat un procent mult mai mare din timpul lor pentru a dezvolta o strategie bine pusa la punct, strategie care să permită scalarea brand-ului Magic. Formula actuală merită și trebuie scalată. Este o formulă sănătoasă, iubită și dorită.
Vizați anumite orașe în prima fază de expansiune a rețelei de franciză sau nu aveți preferințe din acest punct de vedere?
Faza 1 – România
Faza 2 – Europa
Faza 3 - întreaga lume
Ce fel de locație ar trebui să aibă sau să caute francizatul pentru a se potrivi cerințelor deschiderii unui salon Magic?
Înainte de locație este mai importantă potrivirea dintre noi și viitorul membru al familiei noastre, Familia Magic. În ceea ce privește locația, este simplu. Vizăm:
- artere principale;
- minimum 85 m.p.;
- spații comerciale, la parter.
În ce constă sprijinul pe care îl veți oferi viitorilor francizați din punct de vedere antreprenorial, operațional, marketing etc.?
Toate rutinele, procedurile și fluxurile de lucru au fost gândite și scrise în peste un an și jumătate. Îmi doresc ca implicarea noastră să impresioneze viitorul francizat.
Am înțeles că activitatea de marketing este foarte intensă și că pregătiți diverse campanii și proiecte pentru clienți. Ne puteți da mai multe detalii despre aceste inițiative?
Una din strategiile noastre este să surprindem clientul Magic. Avem un super proiect, dar nu vă pot da detalii. Vă las un singur indiciu. În viitorul apropiat, clientul nostru va putea câștiga chiar și bani.
Care este profilul ideal al francizatului Saloanele Magic? Preferați antreprenori existenți care au deja saloane deschise însă preferă asocierea cu Saloanele Magic sau preferați persoane cu spirit antreprenorial, dar care nu au experiență în gestionarea unui salon de înfrumusețare?
Nu pot alege din variantele enumerate mai sus. Ne căutăm jumătatea, mergem pe principiul 2C – Compatibilitate și Comunicare. Nu profilul este provocarea, ci educația, determinarea și maturitatea. Ne dorim să avem parte de oameni de calitate, indiferent de experiență, bani sau alte criterii, asta fiind și strategia actuală: calitatea generează cantitate.
Care credeți că va fi trendul pe piața saloanelor de înfrumusețare din România, în următorii 5 ani?
Clienții se inspiră de afară, iar saloanele din România doar se aliniază cererilor, mai puțin Magic, care inovează continuu. Sunt convins că forma serviciilor va fi distorsionată, altfel decât suntem azi obișnuiți, dar esența va rămâne aceeași. Serviciile vor fi prestate într-un alt mod, dar în obiectivul clientului vor rămâne calitatea execuției și experiența generată. Emoția este aliatul fidelizării.
Mai multe detalii despre franciza Saloanele Magic® (în ce constă sprijinul francizorului, care este investiția totală și taxa de franciză, profilul francizatului ideal etc.) puteți regăsi în oferta de franciză disponibilă mai jos, pe portalul nostru.
Articole citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Dacă doriți să investiți într-o afacere de succes și să faceți parte dintr-un lanț inteligent unic pe piață, alăturați-vă DepilConcept.
Franciza Nomasvello oferă oportunitatea de a te alătura unei afaceri profitabile în domeniul epilării definitive.
Saloanele Magic, un concept de franciză bazat pe o experiență consolidată, inovație și produse premium, își dovedește în fiecare zi profitabilitatea
Primii speakeri și agenda Conferinței Francize la Raft promit un eveniment interesant, la care vă invităm să participați dacă aveți în plan lansarea unei afaceri proprii.
Cele mai citite
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca