O afacere dulce ... un cadou rafinat
Românii aleg ciocolata în funcţie de brand şi de ţara de provenienţă, iar pralinele belgiene, precum Leonidas, se aflâ în topul preferinţelor. Cu o istorie internațională de peste 100 de ani, brandul Leonidas este numărul 1 în lume la vânzarea de ciocolată belgiană de calitate, cu peste 100 de tipuri de praline din 100% unt de ciocolată, comercializate în peste 1400 de ciocolaterii din toată lumea.
În România, Leonidas a deschis prima ciocolaterie în anul 2001, când piața nu era încă pregătită să investească în calitate. Jolyon Salvadore M'Bei este unul dintre cei doi master francizați Leonidas din România, care a crezut în puterea brand-ului și în produsele de calitate pe care acesta le oferă, intuind potențialul pieței locale. Nu era nici ciocolatier, nici comerciant, ci doar un mare consumator de ciocolată. După ce a constatat că în România nu exista ciocolată bună la acea vreme, i-a contactat pe cei de la Leonidas. "Dacă potențialul client nu înțelege că ceea ce cumpără e special, atunci nu văd de ce nu s-ar duce să-și cumpere o ciocolată gata ambalată, cu o durată de viață de 1 an, direct din supermarket. La noi, sortimentul este împrospătat frecvent - la 15 zile în timpul iernii și la 20 de zile în timpul verii. Clienții noștri trebuie să înțeleagă de ce ciocolata Leonidas are acest preț - e o ciocolată cu tradiție, e o ciocolată cu ingrediente de excepție. Nu e un produs care stă la noi, pe raft, luni de zile" - declară Jolyon M'Bei.
Leonidas oferă zeci de modalităţi de ambalare, de la cutii-cadou standard, la ediţii limitate, care se adaptează în funcție de preferințele clientului consumator, fie că este un consumator individual, fie că este consumator colectiv. Pentru că Leonidas se adresează și celor din zona corporate, prin parteneriate realizate cu companii de top din România. Prezenţa la evenimente este o altă modalitate de educare a consumatorului privind beneficiile unui produs de calitate.
Obiceiurile românilor de a face cadouri pentru momentele speciale se asociază în primul rând cu achizițiile de bomboane de ciocolată şi flori. În ceea ce priveşte pralinele, românii sunt consumatori de produse de brand, preţul fiind un criteriu mai puţin important. Cei mai mulți preferă pralinele din import, în special belgiene sau elveţiene, care se identifică cu noţiunea de ciocolată rafinată, de calitate şi, implicit, cu ideea de cadou inspirat, care nu dă greș niciodată.
Leonidas a deschis în ultimele luni noi ciocolaterii în sistem de franciză, atât în România, cât și în Republica Moldova, pentru a oferi noi experienţe în materie de ciocolată, dar și de cafea, sub conceptul umbrelă Chocolates Cafe, care este momentan promovat doar în anumite locații, unde se pot servi praline, dar și băuturi pe bază de cafea şi ciocolată. S-au deschis astfel Leonidas Chocolates Cafe la Timișoara, în 9 noiembrie, Leonidas Bistrița în 30 noiembrie și Leonidas Brașov în data de 4 decembrie. În Republica Moldova, la Chișinău, Lucian Dicusar a deschis tot în luna decembrie mult visata ciocolaterie Leonidas. "Am învățat filozofia ciocolatei ca pe un crez. Pe lângă gusturi și arome, afacerea cu ciocolată mi-a oferit șansa de a-mi trăi visul la mine acasă. Am primit lecții despre satisfacția lucrului bine făcut, despre sentimentul victoriei și despre responsabilitatea pe care o poartă cu el un produs nou și select" - spune Lucian Dicusar.
Primul beneficiu pe care trebuie să-l cunoască persoanele interesate să-și deschidă o ciocolaterie este că Leonidas nu percepe taxă de franciză, ceea ce constituie un mare avantaj pentru francizat. De asemenea, nu există redevențe anuale. Trebuie însă să se respecte anumite lucruri de bază, dintre care cele mai importante sunt prospețimea ciocolatei și amenajarea magazinului în culorile brandului. Francizații vor avea afacerea lor, însă vor trebui să respecte regulile impuse de Leonidas. Echipa Leonidas este formată din profesioniști motivați și competenți, care sunt alături de francizați, de la găsirea locației potrivite, decorarea magazinului și până la consiliere privind achiziționarea produselor din sortiment. Francizații beneficiază de pregătirea practică oferită de Leonidas și de ajutor constant, de la suport logistic și până la tehnicile de vânzare.
Detalii privind oferta de franciză Leonidas sunt disponibile aici.

Articole citite

În fiecare an, figurinele rafinate din ciocolată oferite cu mult drag de către cei de la Leonidas sunt legate de sărbătorile pascale. Este un moment de vârf, dar și un prilej pentru noii parteneri de a se alătura acestei francize care a cucerit lumea de mai bine de o sută de ani.
Sărbătorile sunt un imbold pentru a alege o franciză care își dovedește maximul de potențial în aceste perioade de peste an. O astfel de franciză, definită de tradiție și rafinament, este Leonidas.
Binecunoscuta franciză Leonidas are un nou partener care, ca angajat al acesteia, s-a convins de profitabilitatea afacerii și a ales să deschidă o ciocolaterie la Timișoara.
România a intrat în topul țărilor cu cel mai mare consum de ciocolată premium din Europa, iar datele oferite de franciza Leonidas susțin această evidență.
O nouă ciocolaterie a celebrului lanț internațional Leonidas a fost inaugurată, cu puțin timp în urmă, la Oradea, unul dintre cele mai frumoase orașe ale României.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Într-o lume în care educația de calitate este tot mai căutată, programul inovator Fibonacci Kids – matematică mentală vedică, dedicat copiilor între 4 și 14 ani, și-a găsit rapid locul în inimile părinților și copiilor din Bacău.
Dacă vrei să ai șansa preluării unei francize cu o expansiune accelerată în statele europene, deosebit de atractivă și profitabilă, atunci vezi ce îți oferă Blue Elephant.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.