Clinică DepilConcept / DepilConcept s-a născut cu scopul de a face îndepărtarea permanentă a părului / fotodepilarea și fototerapiile accesibile tuturor, rezolvând diverse probleme legate de păr și piele.
Luni
27.01.2020
“Începutul anului este de obicei un moment oportun pentru analizarea performanțelor afacerii din anul care a trecut, precum și pentru identificarea a ceea ce a marcat evoluția lanțului de epilare portughez DepilConcept” - spune proprietarul mărcii Alexandre Lourenco.
 

DepilConcept a apărut pe piața portugheză în urmă cu 13 ani, oferind servicii în domeniul îndepărtării părului, fotorejuvenării și tratamentelor de îngrijire a pielii pe termen lung. Astăzi, peste 100 de clinici funcționează sub acest brand, de ale cărei servicii au beneficiat până acum peste 200.000 de clienți. Serviciile DepilConcept sunt destinate bărbaților și femeilor de peste 15 ani. Pe lângă creșterea și dezvoltarea afacerilor pe piața internă, rețeaua de franciză a fost dezvoltată și în Polonia, iar în ultimul an au apărut și în această regiune. Acesta este doar începutul, conform declarațiilor lui Alexandre Lourenco, fondatorul și proprietarul DepilConcept.

În primul rând, ce vă veți aminti despre 2019, de ce a fost semnificativ pentru DepilConcept?

Pot spune că anul 2019 a fost cel mai bun an de până acum pentru lanțul DepilConcept. Am confirmat și ne-am consolidat poziția de lider de piață în Portugalia și în Polonia, iar anul trecut am intrat pe o nouă piață - Serbia, unde ar trebui să deschidem o a treia clinică deja la sfârșitul lunii februarie a acestui an. În plus, cifra de afaceri medie a tuturor francizaților noștri a crescut semnificativ.

Care ați spune că au fost reperele cele mai semnificative pentru brand în acești 13 ani de existență?

În perioada inițială în care ne-am gândit să începem afacerea, epilarea clasică și epilarea permanentă erau doar o parte din serviciile oferite la saloanele clasice de înfrumusețare. Totuși, întrucât cererea pentru aceste servicii a fost atât de mare, am realizat că ar fi o mișcare bună dacă am dezvolta o afacere separată, specializată, sub o marcă diferită. Așa a apărut sistemul de franciză DepilConcept. Succesul DepilConcept și dezvoltarea sa ulterioară sunt poate cea mai bună dovadă că am luat o decizie corectă. La câțiva ani după ce ne-am început activitatea în Portugalia, am decis să intrăm și pe piața poloneză. Au urmat ani de criză, așa că, în acea perioadă, ne-am concentrat pe aceste două piețe și, ca urmare, am devenit lideri de piață în Portugalia și Polonia. Anul trecut am deschis primele clinici în franciză pe piața acestei regiuni, în Serbia și continuăm să căutăm noi francizați master și în alte țări din regiune, printre care se numără și România.

Care sunt obiectivele pentru 2020?

În acest an, ne vom concentra să oferim sprijin mai puternic francizaților noștri și avem în vedere mai mult training pentru angajații clinicilor francizaților, îmbunătățirea calității serviciilor noastre și pregătirea unor noi campanii de marketing digital, toate pentru a atrage mai mulți clienți care să folosească serviciile DepilConcept.

Cum se va dezvolta rețeaua de franciză în continuare?

Obiectivele noastre sunt foarte simple -  menținerea pozițiilor de conducere în Portugalia și Polonia, dublarea numărului de clinici din Serbia, deschiderea primei noastre filiale în Bosnia și Herțegovina și găsirea beneficiarilor unei francize de master pe trei noi piețe, printre care se află și România.

Mai multe detalii despre avantajele sistemului de franciză DepilConcept, sprijinul acordat de francizor, taxele de franciză și profilul francizatului sunt disponibile în oferta de franciză.


Alexandre Lourenco, fondator DepilConcept / Primele clinici în franciză ale acestui sistem de epilare din Portugalia s-au deschis în țara vecină, Serbia, în 2019.
Business Development Manager