Optiblu a ajuns la 28 magazine pe piața locală
Prin achiziționarea celor 7 magazine Sover Optica, Optiblu ajunge să fie prezent și în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov atingând un total de 28 de locații. Dintre cele 28 de magazine Optiblu, 3 sunt operate în sistem de franciză.
Există un plan de integrare bine stabilit pentru cele 7 noi locații: „Am preluat magazinele şi personalul angajat în cadrul lor. Urmează, în cursul următoarelor şase luni, un proces de rebranding şi modernizare a spaţiilor preluate, în paralel cu trainingul de personal şi implementarea metodelor de management aplicate la Optiblu”, declară directorul executiv, Raluca Cimpianu.
Optical Network operează afaceri în valoare de aproximativ 3,2 mil. euro şi 125 de persoane lucrează în cadrul acestei rețele. De asemenea, ei deţin cel mai mare magazin de profil din ţară (Optiblu din Carrefour Feeria Băneasa - 200 mp); suprafaţa medie a celorlalte magazine e de 50-60 mp, iar investiţia în amenajare şi stocul de marfă poate ajunge la 70.000 – 80.000 de euro.
Optiblu are în portofoliu mărci care acoperă toate segmementele de preţ: economic (mărcile proprii Life şi Montini), nivel mediu (Polaroid, Pepe Jeans, Benetton, Sisley, Replay, Exte, Diesel) şi lux (Gianfranco Ferre, Moschino, Missoni şi Lindberg).
„Planul de expansiune are în vedere valorificarea oportunităţilor din piaţă din perioada următorilor 2-3 ani (...) Expansiunea ţine cont de resursele financiare ale firmei, fonduri proprii şi credite”, a declarat directorul executiv al Optical Network. Datorită celor patru divizii - retail, distribuţie, francize şi o nouă divizie de audiometrie, compania estimează că va încheia anul 2012 cu afaceri de 4 milioane de euro. Retailul deţine ponderea principală, adică 75% din totalul cifrei de afaceri.
Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală. La sfarșitul anului 2011, societatea a realizat o cifră de afaceri de 14.5 mil lei și a avut un număr de 125 angajați. Piaţa opticii medicale din România, estimată de Asociația Patronatul Optica, ajunge la 100 - 130 de milioane de euro și este împărţită între câteva reţele mari de magazine specializate (Optiblu, Optiplaza, Opticris, Optinova) şi peste 1.000 de firme mici, care deţin 1–2 unităţi.
Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?