Optiblu a ajuns la 28 magazine pe piața locală

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală.
Joi
19.07.2012
Optical Network își amplifică prezența pe piața națională de retailer de optică medicală prin preluarea celor 7 magazine ale grupului Sover Optica.
 

Prin achiziționarea celor 7 magazine Sover Optica, Optiblu ajunge să fie prezent și în Cluj-Napoca, Timișoara, Iași și Brașov atingând un total de 28 de locații. Dintre cele 28 de magazine Optiblu, 3 sunt operate în sistem de franciză.

Există un plan de integrare bine stabilit pentru cele 7 noi locații: „Am preluat magazinele şi personalul angajat în cadrul lor. Urmează, în cursul următoarelor şase luni, un proces de rebranding şi modernizare a spaţiilor preluate, în paralel cu trainingul de personal şi implementarea metodelor de management aplicate la Optiblu”, declară directorul executiv, Raluca Cimpianu.

Optical Network operează afaceri în valoare de aproximativ 3,2 mil. euro şi 125 de persoane lucrează în cadrul acestei rețele. De asemenea, ei deţin cel mai mare magazin de profil din ţară (Optiblu din Carrefour Feeria Băneasa - 200 mp); suprafaţa medie a celorlalte magazine e de 50-60 mp, iar investiţia în amenajare şi stocul de marfă poate ajunge la 70.000 – 80.000 de euro.

Optiblu are în portofoliu mărci care acoperă toate segmementele de preţ: economic (mărcile proprii Life şi Montini), nivel mediu (Polaroid, Pepe Jeans, Benetton, Sisley, Replay, Exte, Diesel) şi lux (Gianfranco Ferre, Moschino, Missoni şi Lindberg).

„Planul de expansiune are în vedere valorificarea oportunităţilor din piaţă din perioada următorilor 2-3 ani (...) Expansiunea ţine cont de resursele financiare ale firmei, fonduri proprii şi credite”, a declarat directorul executiv al Optical Network. Datorită celor patru divizii - retail, distribuţie, francize şi o nouă divizie de audiometrie, compania estimează că va încheia anul 2012 cu afaceri de 4 milioane de euro. Retailul deţine ponderea principală, adică 75% din totalul cifrei de afaceri.

Optical Network este o companie românească ce activează în domeniul distribuției și vânzării en-detail de produse și servicii de optică medicală. La sfarșitul anului 2011, societatea a realizat o cifră de afaceri de 14.5 mil lei și a avut un număr de 125 angajați. Piaţa opticii medicale din România, estimată de Asociația Patronatul Optica, ajunge la 100 - 130 de milioane de euro și este împărţită între câteva reţele mari de magazine specializate (Optiblu, Optiplaza, Opticris, Optinova) şi peste 1.000 de firme mici, care deţin 1–2 unităţi.


Karinna Călin
franchise consultant

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015