PROFI își continuă expansiunea

Retailerul Profi a deschis vineri, 20 iulie, prima locație din judeţul Prahova la doar câteva zile de la deschiderea celui de al doilea magazin din Reșița, ajungând astfel ”la 125 de unități în 76 de localități de pe tot cuprinsul României”, au declarat reprezentații companiei.
Potrivit comunicatului de presă, noua locație se amplaseaza în Breaza, pe Strada Republicii, artera principală a localității și are o suprafață totală de 658 metri pătraţi cu o sală de vânzări de 458 metri pătraţi.
Cel de al doilea magazin din Reșița, deschis doar cu câteva zile înainte, se află pe strada Horia și are o suprafaţă totală de 979 metri pătraţi, din care cea destinată vânzărilor este de 675 metri pătraţi.
Retailerul PROFI este condus de fondul de investiții ”Enterprise Investors” (EI) din Polonia. Din toamna anului 2009, adică momentul preluării PROFI de către EI printr-o tranzacție de 66 de milioane de euro, lanțul de magzine care număra 67 de magazine a ajuns în prezent la 125 de magazine în 76 de localități cu planuri de a crește tot mai mult. Retailerul a anunțat printr-un comunicat de presă de la începutul anului că vor închide maxim 4 locații nerentabile și că intenționează să deschidă până la 30 de magazine noiu până la sfârșitul anului. Pentru noile locații ale rețelei, retailerul caută spații de 450 metri pătrați, aflate în proximitatea zonelor dens populate din orice oraș de peste 10 000 de locuitori din România.
PROFI a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 214,5 milioane de euro, cu 29% mai mult decât în 2010.
Pentru mai multe informații accesați site-ul retailerului PROFI

Articole citite

În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.