Franciză cu prestanță
Tot mai mulți bărbați din țările europene renunță la a mai purta costume și cămăși “de-a gata” în favoarea celor personalizate, făcute de croitori pricepuți special pentru ei. Nikolay Kostandinov, proprietarul Amokin, o companie care a apărut pe piața bulgară cu mai bine de un deceniu în urmă, sub brandul Brutale, a speculat cu succes această nișă de piață. Principalii clienți sunt oameni de afaceri, arhitecți, avocați, funcționari publici, politicieni, bancheri, corporatiști, etc. Mai mult, fiecare bărbat are, cel puțin de câteva ori în viața lui, de un costum pentru ocazii speciale. Conceptul Brutale pleacă de la considerentul că fiecare bărbat merită să aibă un costum în care să arate bine și să îl pună în valoare. Fondatorul francizei Brutale consideră că ne aflăm într-o perioadă în care se manifestă tendința trecerii de la produse industriale la unele făcute la comandă. Chiar dacă personalitatea unui bărbat nu este relevată neapărat de costumul pe care îl poartă, totuși spune multe despre el. Tot mai mulți bărbați realizează că un costum gata de purtat nu poate fi niciodată comparat cu unul personalizat, croit pe măsuri precise și potrivit stilului lor. Foarte important este că brandul lucrează cu peste 1.500 de țesături italiene și englezești de cea mai bună calitate, cum ar fi cele de la Vitale Barberis Canonico, E. Thomas, Lanificio Cerruti, Thomas Mason sau Canclini Tessile. În plus, pentru fiecare costum pot fi procurate accesorii precum cravată, papilon sau batistă, toate produse handmade în Como – Italia.
Pe lîngă biroul de la Sofia, Brutale are deschise altele două, la Londra și Milano, în Anglia și Italia, țările cu cel mai mare impact pentru afacerile din această industrie. Brandul lucrează cu croitori care au o mare experiență. Francizații sistemului nu trebuie neapărat să deschidă un magazin sau un showroom pentru a face această afacere. Ei trebuie, în primul rând, să ia măsurile corecte ale clientului și să le trimită la croitorie. De aici, odată făcute, hainele vor ajunge direct la beneficiar. Francizatul trebuie să mai știe cum să facă publicitate serviciului pe care îl prestează, să gestioneze comenzile și să furnizeze rapid serviciile solicitate.
Partenerilor li se oferă cunoștințele necesare pentru a-și conduce afacerea. Apoi, se face instruirea angajaților - care include pregătirea pentru luarea măsurilor, cursuri de vânzări și de marketing. Aceștia sunt sprijiniți în proiectarea și consilierea pentru decorarea spațiului, dar și în elaborarea și tipărirea materialelor de promovare, cum ar fi cărți de vizită, pliante, roll-up, carduri cu discount de membru șamd.
Costul investiției depinde de dimensiunea portofoliului cu care francizatul dorește să înceapă afacerea. Dacă dorește să se ocupe doar cu costume, poate să înceapă cu 20.000 de euro. Dacă dorește să se ocupe și de cămăși și tricouri personalizate, costul total de pornire este de 25.000 de euro.
Cei care doresc să devină parteneri Brutale pot găsi detalii despre brand în catalogul de franciză postate pe portalul nostru.
Articole citite
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Brandul polonez Esotiq & Henderson vrea să intre pe piața din România. Ce trebuie să faci să devii partener?
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Sezonul cald care se apropie este cel mai propice moment pentru începerea unei afaceri cu înghețată, iar oferta Ice and Roll și Cake and Roll face toți banii.
Brandul 5 to go a făcut un nou pas pentru consolidarea și dezvoltarea afacerii, deschizând un prim flagship store în centrul istoric al municipiului Brașov.
Iată că precedentul a fost creat pentru franciza Bella Italia Pizza Express! Ce mai rămâne de făcut? Nimic mai simplu ...
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Subiecte populare in Forum
Primăvara asta se poartă formele!
ÎMPRUMUTURI ONLINE ÎNTRE PERSOANE FIZICE FĂRĂ COMISIOANE O ECHIPĂ FOARTE DINAMICĂ ESTE LA LUCRU. Bună ziua, dragi indivizi. Suntem aici pentru a-i sprijini pe cei mai...
Pas cu pas spre vestul Capitalei
Investiția în criptovalută oferă un venit foarte bun. Am propria experiență de a lucra cu diferite platforme de tranzacționare, însă instaforex review...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..