Business cu rafinament oriental
Compania a intrat pe piață în martie 2018 și a înregistrat o creștere fulminantă a vânzărilor, fapt care a impulsionat diversificarea produselor și creșterea cantității acestora. Partenerii au început să apară, astfel că parfumerii în franciză s-au deschis în mai multe orașe ale țării, cum ar fi Constanța, Oradea, Iași, Sibiu, Craiova, Timișoara, Brașov, Cluj, Galați sau Râmnicu Vâlcea.
În magazinele My Geisha se găsesc parfumuri, produse cosmetice și de îngrijire personală, arome de încăpere. Din vara lui 2018, My Geisha este distribuitor al produselor coreene de skincare, Shangpree, un brand de top, celebru în întreaga lume, care se găsește în locații de lux, cum ar fi Harrods (Londra), La Rinascente (Milano) sau Barney’s (New York). Brandul românesc va dezvolta, în viitorul apropiat, propriile produse de skincare, provenite tot din Coreea.
Piața de beauty, parfumerie, skincare și make up este în creștere în Europa. Tot mai multe femei și din ce în ce mai mulți bărbați acordă o importanță deosebită felului în care arată, dar și ce miros îi însoțește pe parcursul zilei, ori seara. Tendința oamenilor este să renunțe la parfumurile de masă și să aleagă branduri mai rare, din dorința de a fi unici, de a purta un parfum care să-i facă remarcați.
“Conceptul este nou pe piața europeană, așa că nu se pune problema concurenței. Șansele ca într-un centru comercial să se găsească produse similare sunt aproape nule. Aromele My Geisha sunt uleiuri de parfum produse în Dubai, acestea fiind atât proprii, respectiv Oud, Musk, Cannabis, Powder și Sakura, cât și importate. Ele acoperă toată paleta de preferințe: parfumuri de damă, bărbătești, unisex, arome dulci, lemnoase, fresh etc. Ambalajele sunt de lux, tipic parfumeriilor arăbești, cu sticle de cristal reîncărcabile și cutii de catifea. În plus, clienții au posibilitatea personalizării prin gravarea numelui, a inițialelor, a unui mesaj, atât pe ambalaj, cât și pe sticla de parfum”, a declarat Denisa Tănase, creatoarea brandului My Geisha.
My Geisha înseamnă acces la servicii și produse rafinate, care nu au însă prețuri exorbitante. Conceptul are toate atributele parfumeriei de lux, la prețuri de produse de masă. Totodată, se bazează pe volumul de vânzări și se adresează unei categorii largi de venituri, de la cele mai mici până la cele ridicate.
“Când vorbim despre My Geisha, vorbim despre arome puternice, cu personalitate și siaj mare, despre arome care rămân în urma ta și îi fac pe cei din jur să te întrebe ce porți. Pentru mine prea mult sau prea persistent nu există în parfumerie și sunt adepta aromelor care “strigă” de pe tine. Esențial este ca ele să vină ca o continuare a personalității și atitudinii fiecăruia dintre noi. Cred că atenția cu care ne alegem parfumul ar trebui să fie mai mare decât cea cu care ne alegem hainele”, a adăugat Denisa Tănase.
Partenerii de franciză My Geisha au parte de evenimente de lansare care, până acum, au adunat foarte mulți admiratori ai brandului. Compania lansează constant produse noi și, pentru că cererea de piață este foarte mare, stocurile se epuizează foarte repede.
Cei interesați să devină parteneri ai My Geisha pot afla detalii din catalogul de franciză postat pe portalul nostru.
Articole citite
Brandurile recunoscute internațional Farmec și Gerovital, reunite într-un singur sistem de franciză, asigură partenerilor săi o afacere rafinată, dar și profitabilă.
Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Lansată la sfârșitul anului trecut în România, franciza SmartyKids a avut un ritm impresionant de expansiune.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
5 to Go a luat naștere din dorința fondatorilor, Radu Savopol si Lucian Bădilă, de a oferi o băutură pe baza de cafea de calitate, la prețul corect și, totodată, de a dezvolta zona de consum stradal din România, prin implementarea unui concept aproape exclusiv de produse “to go”.