Business cu rafinament oriental
Compania a intrat pe piață în martie 2018 și a înregistrat o creștere fulminantă a vânzărilor, fapt care a impulsionat diversificarea produselor și creșterea cantității acestora. Partenerii au început să apară, astfel că parfumerii în franciză s-au deschis în mai multe orașe ale țării, cum ar fi Constanța, Oradea, Iași, Sibiu, Craiova, Timișoara, Brașov, Cluj, Galați sau Râmnicu Vâlcea.
În magazinele My Geisha se găsesc parfumuri, produse cosmetice și de îngrijire personală, arome de încăpere. Din vara lui 2018, My Geisha este distribuitor al produselor coreene de skincare, Shangpree, un brand de top, celebru în întreaga lume, care se găsește în locații de lux, cum ar fi Harrods (Londra), La Rinascente (Milano) sau Barney’s (New York). Brandul românesc va dezvolta, în viitorul apropiat, propriile produse de skincare, provenite tot din Coreea.
Piața de beauty, parfumerie, skincare și make up este în creștere în Europa. Tot mai multe femei și din ce în ce mai mulți bărbați acordă o importanță deosebită felului în care arată, dar și ce miros îi însoțește pe parcursul zilei, ori seara. Tendința oamenilor este să renunțe la parfumurile de masă și să aleagă branduri mai rare, din dorința de a fi unici, de a purta un parfum care să-i facă remarcați.
“Conceptul este nou pe piața europeană, așa că nu se pune problema concurenței. Șansele ca într-un centru comercial să se găsească produse similare sunt aproape nule. Aromele My Geisha sunt uleiuri de parfum produse în Dubai, acestea fiind atât proprii, respectiv Oud, Musk, Cannabis, Powder și Sakura, cât și importate. Ele acoperă toată paleta de preferințe: parfumuri de damă, bărbătești, unisex, arome dulci, lemnoase, fresh etc. Ambalajele sunt de lux, tipic parfumeriilor arăbești, cu sticle de cristal reîncărcabile și cutii de catifea. În plus, clienții au posibilitatea personalizării prin gravarea numelui, a inițialelor, a unui mesaj, atât pe ambalaj, cât și pe sticla de parfum”, a declarat Denisa Tănase, creatoarea brandului My Geisha.
My Geisha înseamnă acces la servicii și produse rafinate, care nu au însă prețuri exorbitante. Conceptul are toate atributele parfumeriei de lux, la prețuri de produse de masă. Totodată, se bazează pe volumul de vânzări și se adresează unei categorii largi de venituri, de la cele mai mici până la cele ridicate.
“Când vorbim despre My Geisha, vorbim despre arome puternice, cu personalitate și siaj mare, despre arome care rămân în urma ta și îi fac pe cei din jur să te întrebe ce porți. Pentru mine prea mult sau prea persistent nu există în parfumerie și sunt adepta aromelor care “strigă” de pe tine. Esențial este ca ele să vină ca o continuare a personalității și atitudinii fiecăruia dintre noi. Cred că atenția cu care ne alegem parfumul ar trebui să fie mai mare decât cea cu care ne alegem hainele”, a adăugat Denisa Tănase.
Partenerii de franciză My Geisha au parte de evenimente de lansare care, până acum, au adunat foarte mulți admiratori ai brandului. Compania lansează constant produse noi și, pentru că cererea de piață este foarte mare, stocurile se epuizează foarte repede.
Cei interesați să devină parteneri ai My Geisha pot afla detalii din catalogul de franciză postat pe portalul nostru.

Articole citite

Cu peste o sută de ani de experiență în industria cosmeticii și cu un business de succes, franciza Farmec își caută noi parteneri.
Farmec a deschis primul magazin Gerovital în sistem de franciză, la Bacău. Poți deveni acum partenerul unei companii cu o îndelungată tradiție!
SEMILAC este o nouă franciză pregătită să intre pe piața românească. Care este investiția și cât de repede devii profitabil?
Dacă în Serbia, parfumurile L'ARÔME și-au găsit un Master Francizat extrem de activ, în România, procesul de căutare încă nu s-a finalizat.
În ultimii doi ani, marca croată a cunoscut o expansiune fulgerătoare, reușind să intre pe șapte noi piețe: Slovenia, Serbia, Canada, Israel, Italia, Slovacia și Cehia.
Cele mai citite

Conferinţa "Francize la Raft", ajunsă la a doua ediție, își propune o temă care va impulsiona industria de retail: “Vânzări complementare în retail prin parteneriate în sistem de franciză”.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Un business cu mare potențial începe extinderea în franciză. Cu o creștere anul trecut de 100% față de 2017, LA JETOANE a depășit 400.000 de Euro cifră de afaceri în 2018.
Chiar dacă cele mai căutate francize din România sunt cele din domeniul alimentar și vestimentar, francizele specializate în educația copiilor se dezvoltă pe teritoriul autohton.
DPD România, companie de curierat care se dezvoltă în sistem de franciză, a anunțat afaceri în creștere pentru primul semestru al anului.