CarmOlimp vizează pentru acest an deschiderea a 30 de magazine proprii și în franciză, precum și începerea exportului de mezeluri în Ungaria.
Miercuri
01.08.2012
Producătorul de mezeluri vrea să-și mărească în acest an cifra de afaceri cu peste 20%.
 

CarmOlimp, compania brașoveană specializată în producția de carne și preparate din carne, preconizează pentru acest an o creștere cu 20% a cifrei de afaceri, de la 25 de milioane de euro, la 29 de milioane de euro. Compania plănuiește să extindă rețeaua de distribuție a mezelurilor pe întreg teritoriul României, întrucât, potrivit estimărilor, acestea vor avea o pondere de 50% din cifra de afaceri pentru acest an, respectiv peste 12 milioane de euro. Capacitatea de producție a fabricii este de peste 120 tone/zi.

Producătorul brașovean, prezent de peste 18 ani în industria locală a cărnii, a semnat pentru anul 2012 contracte în valoare de 8 milioane de euro cu lanțurile internaționale de retail, printre care se numără Mega Image și Metro.

Pentru a-și usura extinderea pe piața europeană, CarmOlimp a adoptat standardul de calitate International Food Standard (IFS). Acesta obligă distribuitorul să controleze locațiile de fabricație ale produselor care poartă marca sa. La nivel internațional, compania este activă pe piețele din Italia și Spania.

CarmOlimp este unul dintre cei mai mari furnizori de carne proaspătă ambalată în ATM de pe piața locală, pentru reţelele Penny Market, Lidl, Cora, Mega Image, şi Metro. Compania controlează tot lanţul de producţie. Carnea ambalată provine de la animalele crescute în fermele proprii sau în cele partenere.

În prezent, CarmOlimp operează 50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză. Pornită în anul 1993 ca o afacerea de familie, compania este deținută de familia Olimpiu și Carmen Șoneriu.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015