Agroland se extinde prin băcănii în franciză

Agroland vrea să încurajeze cât mai multe familii, în special pe cele din mediul rural, să își producă hrana în gospodărie.
Joi
02.08.2012
Rețeaua de magazine agricole consideră că tendința românilor de a-și cumpăra mâncare din supermarket este în schimbare.
 

Agroland, distribuitor de furaje și carne de pasăre, vrea să-și vândă produsele alimentare obținute în fermele mici prin intermediul alimentarelor de tip băcănie. Compania se va extinde prin sistemul de franciză existent și vrea să mențină și să dezvolte relațiile de business cu toți cei 52 de parteneri existenți. Agroland a inițiat demersuri pentru înființarea unei asociații care va uni micii fermieri și care va fi centrată pe susținerea creșterii păsărilor în gospodării și ferme mici.

Reprezentanții companiei consideră că tendința românilor de a-și cumpăra mâncare din supermarket este în schimbare. Potrivit acestora, românii vor să-și procure hrana din locuri cât mai apropiate de casa lor și vor să afle unde și cum a fost produsă aceasta. Asociația creată de Agroland plănuiește să înceapă să livreze produse alimentare obținute în fermele mici în magazinele care înregistrează cifre de afaceri scăzute.

Persoanele interesate să devină francizați Agroland trebuie să dispună de o sumă cuprinsă în 7.000-10.000 de euro pentru a demara afacerea, potrivit informațiilor publicate pe site-ul companiei. Taxa de intrare în rețeaua de franciză este de 3.000 de euro. Pentru amenajarea spațiului de către parteneri se vor cheltui între 500-2.000 de euro. La acestea se adaugă fondul de rezervă recomandat pentru eventualele situații neprevăzute, în valoare de 3.500-5.000 de euro.

Agroland a fost înființată în anul 1997, în Timișoara. Din anul 2006, compania a implementat sistemul de colaborare în franciză, modalitate prin care a deschis magazine în 28 de județe din Banat, Oltenia, Muntenia, Moldova și Dobrogea. În prezent, rețeaua Agroland numără peste 160 de magazine.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015