Magazine în Ucraina și nu numai / Dnipro-M este cea mai mare rețea de magazine de unelte electrice din Ucraina, cu peste 270 de magazine proprietare și 235 de puncte de vânzare în franciză în 276 de orașe din țară și străinătate
Marţi
05.12.2023
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
 

Dnipro-M este o companie ucraineană specializată în producția și vânzarea de scule electrIce profesionale, pentru grădinărit și renovări. Dnipro-M este cea mai mare rețea de magazine de instrumente de acest fel din Ucraina, cu peste 270 de magazine proprii și 235 de puncte de vânzare francizate în 276 de orașe din Ucraina și din străinătate.

Dnipro-M se mândrește cu o gamă variată de scule electrice, de la burghie și ferăstraie până la mașini de tuns iarba și generatoare. Compania susține o politică de prețuri echilibrată, asigurându-se că clienții nu plătesc niciodată mai mult decât este necesar, menținând în același timp un nivel bun al calității. Cu o echipă ce depășește 2.000 de membri, Dnipro-M este dedicată îmbunătățirii continue, străduindu-se să maximizeze beneficiile pentru consumatori.

Înființată cu scopul de a oferi o gamă cuprinzătoare de instrumente fiabile și convenabile ca preț, Dnipro-M selectează pentru implementare, cu meticulozitate, cele mai avansate tehnologii globale și se asociază cu cei mai buni producători.

Viziunea generală este de a crea spații, atât online, cât și offline, în care un serviciu impecabil și o atmosferă primitoare definesc Saloanele de măiestrie. Aici, oamenii pot aborda rapid, fără efort și profesional, orice întrebări legate de instrumente, contribuind la o comunitate dedicată măiestriei și expertizei”, a spus  Alex Tulei, representant al companiei.

Oportunități uimitoare

„Suportul complet este un semn distinctiv al Dnipro-M, pe tot parcursul procesului de lansare a francizei. Aceasta include selecția strategică a locației, cercetarea de piață aprofundată, asistență în înființarea unui atelier, asigurarea designului magazinului conform cerințelor brandului, organizarea de evenimente captivante și furnizarea de suport de marketing online și offline pentru a ajunge la publicul țintă”, a adăugat Tulei.

Reprezentantul francizei a subliniat impactul acesteia și modelul său de afaceri cuprinzător de care dispune. Aceasta include standarde de lucru prestabilite, instrumente de vânzări și un sistem de instruire dovedit. Pregătirea angajaților, supravegheată de Tulei, acoperă cunoștințele despre produse, abilități de vânzare și tehnici de management.

La fiecare etapă de lansare se oferă suport, Tulei ghidând întregul proces. Aceasta include selectarea unei locații strategice, efectuarea de cercetări de piață, înființarea unui service, adaptarea designului magazinului, organizarea de evenimente promoționale și oferirea de asistență de marketing online și offline.

Dnipro-M se distinge printr-o garanție care variază de la o perioadă de trei ani până la acoperire digitală nelimitată, asigurând protecție împotriva defectelor. Rezolvarea rapidă a problemelor sau o înlocuire în termen de trei zile subliniază angajamentul companiei față de satisfacția clienților.

Magazinele exclusive monobrand subliniază determinarea Dnipro-M în a furniza instrumente de înaltă calitate, de la un brand de încredere. O politică generoasă de returnare, de 60 de zile, reflectă încrederea în calitatea produsului, în timp ce oportunitățile de testare a sculelor permit clienților să facă alegeri în cunoștință de cauză, adaptate nevoilor lor”, a spus Alex Tulei.

Prin noi înșine

„Dnipro-M livrează instrumente cu o calitate comparabilă cu cea a brandurilor de renume, la prețuri cu cel puțin 20% mai mici. Compania își propune să se situeze pe locul 1 în Europa în privința operativității executării serviciului, calitate și simplitate, susținută de un catalog online exemplar, accesibil tuturor țărilor UE prin intermediul site-ului său”, a adăugat Tulei.

Recunoscând avantajele multiple ale unui lanț de magazine, companiile beneficiază de magazine ușor de identificat și localizate convenabil, de o creștere rapidă a bazei de clienți, de o strategie de publicitate unitară și costuri și riscuri reduse prin distribuirea resurselor. Pentru clienți, atractia constă în magazine situate convenabil, o gamă diversă și actualizată în mod regulat de produse, standarde uniforme, servicii și prețuri de-a lungul lanțului, asigurând o experiență de cumpărături consistentă și de înaltă calitate.

Unități

Polonia, Republica Cehă, Slovacia, Letonia, Lituania, Estonia, Armenia, Georgia și Moldova.

Cerințe de franciză

  • Condiții – deschiderea propriei rețele de cinci magazine monobrand:
  • Investiții inițiale – 250.000 € (inclusiv: achiziționarea de bunuri – 150.000 € și alte cheltuieli – 100.000 €)
  • Profit net de 10.000 EUR pe lună (2000 EUR lunar pe magazin).
  • Fără redevențe / taxe de franciză în primul an de cooperare.

O gamă largă de unelte / Dnipro-M se mândrește cu o gamă variată de scule electrice, de la burghie și ferăstraie până la mașini de tuns iarba și generatoare. Compania susține o politică de prețuri echilibrată, asigurându-se că clienții nu plătesc niciodată mai mult decât este necesar, menținând în același timp un nivel de calitate bun.
Ștefan Pricop
Business Development Manager

Subiecte populare in Forum

KFC și Pizza Hut merg la munte

O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli

4 Declaratii
Final 04.07.2015
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului

Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime

4 Declaratii
Final 12.06.2015
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui

Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?

4 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?

3 Declaratii
Final 12.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor  "dulci" (medical) din pacate este in crestere

3 Declaratii
Final 08.05.2015
Prăjiturile la mare căutare

Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale

3 Declaratii
Final 07.05.2015
Premieră pe piața de retail din România

Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?

4 Declaratii
Final 27.04.2015