La sfarșitul primelor 6 luni ale acestui an, Auchan deținea la nivel mondial 636 hipermarketuri.
Marţi
18.09.2012
Retailerul francez a încheiat un contract de franciză cu Max Hypermarket.
 

Grupul francez Auchan și lanțul Max Hypermarket, administrat de Landmark Group, au semnat un acord de franciză pentru piața din India. În urma acestui parteneriat toate cele 13 unități Max Hypermarket, deținute de Landmark pe piața din India, vor fi rebranduite sub marca Auchan și vor fi operate conform termenilor din contractul de franciză.

Cele două companii intenționează să deschidă între 12 și 15 magazine în anul 2013, în mai multe provincii din India. Max Hypermarket a avut un parteneriat cu retailerul alimentar olandez Spar, care s-a încheiat însă la începutul anului 2012.

În acest an, Auchan a bifat și extinderea în sudul Italiei, prin semnarea unui acord de franciză cu retailerul Fratelli Morghese, parteneriat în urma căruia retailerul francez a achiziționat 20 de magazine sub egida Simply Market.

Auchan este una dintre cele mai importante companii de retail din lume, prezentă în 12 țări, prin cele patru divizii ale sale: hypermarketuri, supermarketuri, centrele comerciale Immochan și banca Accord. La sfarșitul primelor 6 luni ale acestui an, Auchan deținea la nivel mondial 636 hipermarketuri.

Auchan în România
Primul hipermarket Auchan din România a fost deschis pe 7 noiembrie 2006, în cartierul Titan din București. Pe 31 mai, retailerul francez a inaugurat al zecelea hypermarket din țară și primul Auchan City, în centrul comercial Palas din Iași. Auchan City este un nou concept de hypermarket de 5.000 de metri pătrați, predominant alimentar.

(E.C.)


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015