Preparatele autohtone din carne, în topul preferinţelor românilor
Peste 90% dintre consumatorii români preferă preparatele din carne româneşti, potrivit unui studiu dat publicităţii de către compania CarmOlimp, unul dintre cei mai importanţi producători autohtoni de mezeluri din ţară. Românii aleg produsele autohtone din carne datorită calităţii produselor şi preţului accesibil şi sunt de 3 ori mai atenţi la conţinutul şi calitatea produselor achiziţionate, în special când vine vorba de achiziţionarea preparatelor din carne.
Concurenţa pe piaţa cărnii din România este ridicată, pe piaţa locală activând, la nivelul anului 2011, peste 15.000 de firme autorizate. „Batem jumătate din Europa la număr cu aceste companii.", a declarat Sorin Minea, preşedintele Asociaţiei Române a Cărnii (ARC) şi în acelaşi timp proprietarul lanţului de magazine Angst, citat de Curierul Naţional.
Cei mai importanţi jucători de pe piaţa locală a cărnii sunt CarmOlimp (50 de magazine proprii și peste 60 de unități în franciză) , Angst (24 de magazine), Caroli Foods, Cris-Tim (28 de magazine), Aldis, Marisan (120 de magazine), Ana şi Cornel (peste 100 de magazine), Agricola Internaţional Bacău, Unicarm (72 de magazine).
(L.N.)
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.