Lidl a ajuns la o reţea de 145 de magazine

Retailerul german Lidl deschide pe 4 octombrie un nou magazin în Sighetu Marmaţiei. Noul supermarket, situat pe strada Bogdan Vodă, ridică numărul unităţilor Lidl la 145. Pe aceeaşi stradă se află şi un hipermarket Kaufland. Sighetu Marmaţiei, cu o populaţie de peste 35.000 de locuitori, a fost ocolit multă vreme de marile lanţuri de retail. În afară de cei doi retaileri germani, în municipiu mai există o singură unitate de comerţ modern, un Carrefour Market, în prezent existând suficient loc pentru noi spaţii comerciale.
Sectorul de retail modern din România este mai puţin sofisticat decât cel din vestul Europei, iar politicile de preţ nu sunt întotdeauna corelate cu localizarea magazinelor, potrivit consultanţilor de la Roland Berger Strategy Consultants, citaţi de Wall-Street. Aceştia au realizat un studiu care acoperă toţi jucătorii de retail FMCG (Fast Moving Consumer Goods) din România, în comparaţie cu cei din pieţele mature din Europa de Vest.
Retailerii din România „sunt reticenţi în a se diferenţia activ pe baza politicilor de preţ”, spun consultanţii Roland Berger. Pe pieţele din vestul Europei discounterii (magazinele cu preţuri mici) şi operatorii cash&carry (cu vânzare en-gros) au preţuri considerabil mai mici faţă de hipermarketuri şi supermarketuri.
Fiecare tip de magazin îşi are reprezentanţi în România: Lidl şi Penny Market pentru discounteri, Metro şi Selgros pentru sectorul cash & carry, Cora, Auchan, Carrefour şi Real pentru hipermarketuri, Mega Image şi Billa pentru supermarketuri.
Lidl este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine din Europa. Retailerul german activează în peste 20 de țări și deține peste 100 de centre logistice, care aprovizionează aproximativ 9.000 de magazine.
Lidl a intrat pe piaţa locală în anul 2011, prin achiziţia reţelei Plus. În prezent, retailerul are peste 3.000 de angajaţi în magazinele, centrele regionale de distribuţie şi în sediul central din România. În cursul acestui an Lidl a deschis 16 magazine, reţeaua retailerului ajungând la un număr de 145 de unităţi.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?