Franciza Zarazei și a Lacrimei lui Ovidiu

Foto: Ovidiu Ocnaru
Liderul pieței de vinuri din România are ca obiective pe termen lung creșterea consumului de vin și consolidarea poziției de lider de piață. Pe termen scurt, Murfatlar vizează acoperirea tuturor zonelor din țară, compania deținând în prezent 109 crame. ”În următoarea perioadă se vor deschide încă 5-10 locații, fiind vizate spațiile cu trafic și expunere intensă, precum galeriile comerciale și piețele. De asemenea am început să dezvoltăm și un concept de locație sezonieră/ mobilă. În acest sens, am pornit la drum cu două Crame Murfatlar mobile, care sunt prezente pe litoral, pe pârtii și la evenimentele specifice ”, a declarat Irina Papa, Sales Manager Crama Murfatlar.
Producătorul autohton de vinuri vrea să încheie anul 2012 cu un număr de 130 de crame și să fie prezent la toate târgurile și festivalurile de profil, precum și la diferite evenimente prin concepte adaptate sezoniere/mobile. Murfatlar România se extinde la nivel național prin conceptul ”Magazin-Cramă Murfatlar”, care presupune deschiderea de magazine cu vânzare asistată, în proximitate, printr-un fel de sistem de franciză atipică cu investitori locali.
”Investiția totală, incluzând amenjarea prin kitul de mobilier și semnalizarea interioară- exterioară standard, se ridică la aproximativ 7000 euro/locație, variind în funcție de anumite caracteristici, exemplificând prin: amplasament, deschidere vitrină, suprafață etc. Practic acesta este aportul francizatului. Nu se plătește taxă de intrare în franciză, nici redevenţa lunară”, spune Irina Papa, Sales Manager Crama Murfatlar.Cramele Murfatlar pot fi găsite în 32 de locații din București și în orașe precum Craiova, Timișoara, Brașov, Constanța, Cluj, Buzău, Călărași, Vâlcea, Deva, Giurgiu, Mangalia, Alba Iulia, Ploiești, Suceava, Piatra Neamț, Bacău, Târgoviște, Oradea, Brăila, Târgu- Mureș, Curtea de Argeș, Slobozia, Roșiori, Slatina, Alexandria, Câmpina, Zalău, Mediaș, Turda, Turnu Severin, Sibiu, Baia Mare etc.
Murfatlar România, liderul pieței de vin din țara noastră, deține o cotă de piață de 25%. Producătorul de vinuri administează în prezent peste 3.000 de hectare, reprezentând cea mai mare suprafață cultivabilă de viță-de-vie din România, aparținând unui singur producător. Cele mai cunoscute sorimente de vinuri din portofoliul Murfatlar sunt Zaraza, Lacrima lui Ovidiu, Rai de Murfatlar, Sec de Murfatlar, Pontica, Zestrea Murfatlar.
Suprafața totală cultivată cu viță-de-vie pentru vin în România a fost în anul 2011 de peste 180.000 hectare, potrivit datelor Ministerului Agriculturii, iar producția totală de vin a țării noastre a fost de 4.058 milioane hectolitri. Consumul anual de vin în România este de 24 litri/cap de locuitor, față de 58 litri/cap de locuitor în Franţa, 53 de litri/cap de locuitor în Italia şi 13 litri/cap de locuitor pe an în SUA. În afară de Murfatlar, alți producători de vin cunoscuți în țara noastră sunt Cotnari, Varitas Panciu, Odobești, Tohani, Valea Călugărească.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?