Espresso italian autentic în AFI Palace Cotroceni

Filicori Zecchini, unul dintre cei mai vechi producători de cafea, prezent pe piaţa românească de aproximativ 5 ani, atât prin vânzarea de cafea în HoReCa (Hotel, Restaurant, Catering), cât şi prin lanţul de cafenele cu acelaşi nume, a deschis pe 18 octombrie prima cafenea din Capitală şi a treia din România. Brandul italian a fost adus prin franciză în România de Eco Star Rel, companie care se ocupă printre altele de distribuţia de cafea şi produse alimentare în HoReCa. Noua cafenea este situată în centrul comercial AFI Palace Cotroceni unde concurează cu Starbucks, Gloria Jean's, Arcaffe, Vedda, Segafredo, High Heels ş.a.
Prima cafenea Filicori Zecchini a fost deshisă de un francizat, în luna mai a anului 2009, pe bulevardul Tomis din Constanţa, una dintre zonele cele mai frecventate ale oraşului de la malul mării. A doua cafenea a fost deschisă în mall-ul Maritimo din Constanţa şi este administrată de compania Eco Star Rel. Planurile de viitor ale companiei includ deschiderea de noi locaţii în toată ţara, iar în prezent caută atât spaţii stradale, cât şi în centre comerciale.
Francizaţii Filicori Zecchini primesc asistenţă în dezvoltarea designului unei noi locaţii, beneficiind de o echipă de arhitecţi şi de designeri de spaţii interioare. „Suntem încă de la început alături de partener, oferindu-i suportul necesar- de la schiţa cafenelei, alegerea şi aşezarea obiectelor de mobilier în spaţiu, alegerea pardoselii, a tavanelor şi a corpurilor de iluminat, până la alegrea accesoriilor şi a celor mai fine detalii”, se arată într-o prezentare a Horeca Expert.
Produsele Filicori Zecchini sunt distribuite în mai multe oraşe din România, în diferite locaţii din Bucureşti, Constanţa, Mangalia, Tulcea, Târgu Jiu, Sinaia, Buzău, Iaşi, Oneşti, Râmnicu Sărat, Suceava, Galaţi, Călăraşi, Alba Iulia, Braşov, Predeal, Buşteni, Slobozia, Focşani şi Cluj Napoca.
Filicori Zecchini este una dintre cele mai vechi fabrici de prăjit cafea din Italia, fondată în Bologna, în anul 1919. Compania este condusă şi în prezent de aceleaşi famili: Filicori şi Zecchini. Compania are propria producţie pentru canalul HoReCa, concurând pe această piaţă cu Daas România şi Bilancia.
Numărul consumatorilor de cafea din România este mai redus decât cel înregistrat în celelalte ţări europene. Anul trecut, ţara noastră ocupa locul 24 dintre cele 27 ţări din Uniunea Europeană, în funcţie de consumul anual de cafea pe cap de locuitor, conform informaţiilor Organizaţiei Mondiale a Cafelei. Pe piaţa cafenelelor din ţara noastră concurează Starbucks, cel mai mare lanţ de cafenele din lume, Turabo, Cafepedia, Gloria Jean's, Lavazza, Hard Rock Cafe, City Cafe ş.a.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Știai că există o franciză profitabilă care pregătește copiii, prin joc, pentru provocările viitorului?
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Deși este o meserie ancestrală, apariția tracțiunii mecanice i-a făcut pe oameni să renunțe, în mare măsură la cai. Cu toate acestea, pe fondul unui oarecare reveriment, se dezvoltă o nouă meserie: aceea de potcovar profesionist.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?