Rețeaua Lidl a ajuns la 151 de unități

Lidl, unul dintre primii zece comercianți de produse alimentare la nivel mondial, deschide astăzi două magazine, unul în București și unul în Timișoara. Magazinul din București este situat pe strada Drumul Găzarului , iar cel din Timișoara pe Calea Martirilor. Rețeaua retailerului numără în prezent 151 de unități, iar oficialii companiei intenționează să ajungă la 160 de magazine până în februarie 2013.
Lidl face parte din grupul german Lidl&Schwartz, grup care deține și rețeaua de hipermarketuri Kaufland, retailerul numărul unu pe piața comerțului modern. Lidl este prezent în peste 20 de țări europene, cu circa 9.000 de magazine și 100 de centre logistice. Magazinele retailerului au pe rafturi aproximativ 1.200 de produse, 80% dintre acestea fiind măric proprii.
În România, comerțul modern a câștigat în ultimii ani tot mai mult teren în dauna celui tradițional, fiind responsabil pentru 48% din cheltuielile casnice pentru bunurile de larg consum. În prezent, cea mai extinsă rețea de supermarketuri din țara noastră este Mega Image, cu o rețea formată din 161 de magazine, sub mărcile Mega Image (120) și Shop&Go (41).
Alexandru Vlad, vicepreședintele Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) spune că în București, piața suprafețelor mari de retail ”este saturată, chiar suprasaturată. Cea a suprafețelor medii, de tip supermarket, este în curs de saturare. Loc a mai rămas pentru suprafețele mici, specializate sau de hard discount”, informează Mediafax.
Printre retailerii care au mizat în acest an pe dezvoltarea comerțului de proximitate se numără Mega Image, care a dezvoltat magazinele de cartiei Shop&Go, Metro, care și-a extins rețeaua La Doi Pași în toată țara, Profi, care s-a redenumit la începutul acestui an magazin de proximitate, Carrefour care deține opt magazine de proximitate Carrefour Express Angst.
”Pentru cineva care dorește să intre pe piață, preluarea unui lanț existent este cea mai rezonabilă posibilitate”, consideră vicepreședintele AMRCR. Potrivit acestuia, în următorii cinci ani, în comerțul alimentar va apărea cel puțin încă un nume mare, deși mai sunt puține grupuri importante care să nu se afle deja în România.
(E.C.)
Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Te-ai gândit să începi o afacere și ai nevoie de finanțare? În perioada următoare, zece mii de antreprenori vor fi selectați pentru a semna acordurile de finanțare prin intermediul programului Start-up Nation 2018, prin care se vor acorda până la 200.000 de lei per proiect.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?