Rețeaua Lidl a ajuns la 151 de unități

Rețeaua retailerului german Lidl a ajuns la un număr de 151 de unități pe piața locală.
Joi
01.11.2012
Retailerul german continuă expansiunea pe o piață a supermarketurilor aflată, potrivit experților, în curs de saturare.
 

Lidl, unul dintre primii zece comercianți de produse alimentare la nivel mondial, deschide astăzi două magazine, unul în București și unul în Timișoara. Magazinul din București este situat pe strada Drumul Găzarului , iar cel din Timișoara pe Calea Martirilor. Rețeaua retailerului numără în prezent 151 de unități, iar oficialii companiei intenționează să ajungă la 160 de magazine până în februarie 2013.

Lidl face parte din grupul german Lidl&Schwartz, grup care deține și rețeaua de hipermarketuri Kaufland, retailerul numărul unu pe piața comerțului modern. Lidl este prezent în peste 20 de țări europene, cu circa 9.000 de magazine și 100 de centre logistice. Magazinele retailerului au pe rafturi aproximativ 1.200 de produse, 80% dintre acestea fiind măric proprii.

În România, comerțul modern a câștigat în ultimii ani tot mai mult teren în dauna celui tradițional, fiind responsabil pentru 48% din cheltuielile casnice pentru bunurile de larg consum. În prezent, cea mai extinsă rețea de supermarketuri din țara noastră este Mega Image, cu o rețea formată din 161 de magazine, sub mărcile Mega Image (120) și Shop&Go (41).

Alexandru Vlad, vicepreședintele Asociației Marilor Rețele Comerciale din România (AMRCR) spune că în București, piața suprafețelor mari de retail ”este saturată, chiar suprasaturată. Cea a suprafețelor medii, de tip supermarket, este în curs de saturare. Loc a mai rămas pentru suprafețele mici, specializate sau de hard discount”, informează Mediafax.

Printre retailerii care au mizat în acest an pe dezvoltarea comerțului de proximitate se numără Mega Image, care a dezvoltat magazinele de cartiei Shop&Go, Metro, care și-a extins rețeaua La Doi Pași în toată țara, Profi, care s-a redenumit la începutul acestui an magazin de proximitate, Carrefour care deține opt magazine de proximitate Carrefour Express Angst.

”Pentru cineva care dorește să intre pe piață, preluarea unui lanț existent este cea mai rezonabilă posibilitate”, consideră vicepreședintele AMRCR. Potrivit acestuia, în următorii cinci ani, în comerțul alimentar va apărea cel puțin încă un nume mare, deși mai sunt puține grupuri importante care să nu se afle deja în România.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015