Băcăniile în franciză – un succes pentru Agroland

Afacerile rețelei de magazine agricole Agroland, cel mai mare distribuitor de furaje și pui de o zi din vestul României, au crescut în anul 2012. Compania a înregistrat în perioada septembrie 2011- 30 septembrie 2012, un avans de 30% a afacerilor, până la 13 milioane de euro. În acest an Agroland și-a continuat extinderea la nivel național, rețeaua de magazine a distribuitorului ajungând la un număr de 165 de unități.
În primul trimestru din 2012 compania a deschis patru noi magazine în Râmnicu Vâlcea, Craiova, Târgu Jiu, Băilești (județul Olt) și a investit în optimizarea infrastructurii IT și în elaborarea unui magazin online. Tot în acest an, compania a deschis alte opt magazine în Moldova și Dobrogea.
Rețeaua de magazine comercializează ”opt categorii de produse reprezentând furaje pentru animale, pui de o zi, semințe, produse pentru grădină, accesorii pentru hrănire și adăpare, hrană pentru animalele de companie și nu în ultimul rând cărți de specialitate și îngrășăminte organice pentru culturi bio”, potrivit lui Horia Cardoș, directorul general al Agroland.
Din anul 2006, compania dezvoltă un sistem de colaborare în franciză, având în prezent un număr de 55 de parteneri francizați, care gestionează în total 165 de unități în 28 de județe. Persoanele interesate să devină francizați Agroland trebuie să dispună de o sumă cuprinsă în 7.000-10.000 de euro pentru a demara afacerea, potrivit informațiilor publicate pe site-ul companiei.
Agroland are magazine în regiunile de vest, sud și est ale României. Compania nu deschide unități în Transilvania și Maramureș.
(L.N.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Cu o experiență de două decenii în cadrul McDonald's România, în 2016, Constantin Puiu a preluat afacerea Hello Donuts și a transformat-o într-un brand innovator, cu identitate puternică și potențial internațional.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.