Băcăniile în franciză – un succes pentru Agroland

Afacerile rețelei de magazine agricole Agroland, cel mai mare distribuitor de furaje și pui de o zi din vestul României, au crescut în anul 2012. Compania a înregistrat în perioada septembrie 2011- 30 septembrie 2012, un avans de 30% a afacerilor, până la 13 milioane de euro. În acest an Agroland și-a continuat extinderea la nivel național, rețeaua de magazine a distribuitorului ajungând la un număr de 165 de unități.
În primul trimestru din 2012 compania a deschis patru noi magazine în Râmnicu Vâlcea, Craiova, Târgu Jiu, Băilești (județul Olt) și a investit în optimizarea infrastructurii IT și în elaborarea unui magazin online. Tot în acest an, compania a deschis alte opt magazine în Moldova și Dobrogea.
Rețeaua de magazine comercializează ”opt categorii de produse reprezentând furaje pentru animale, pui de o zi, semințe, produse pentru grădină, accesorii pentru hrănire și adăpare, hrană pentru animalele de companie și nu în ultimul rând cărți de specialitate și îngrășăminte organice pentru culturi bio”, potrivit lui Horia Cardoș, directorul general al Agroland.
Din anul 2006, compania dezvoltă un sistem de colaborare în franciză, având în prezent un număr de 55 de parteneri francizați, care gestionează în total 165 de unități în 28 de județe. Persoanele interesate să devină francizați Agroland trebuie să dispună de o sumă cuprinsă în 7.000-10.000 de euro pentru a demara afacerea, potrivit informațiilor publicate pe site-ul companiei.
Agroland are magazine în regiunile de vest, sud și est ale României. Compania nu deschide unități în Transilvania și Maramureș.
(L.N.)
Articole citite

Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
Cele mai citite

Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Radu Tănase, fondator al Calif și Condimental, a anunțat în cadrul evenimentului Fast Forward Business Summit, care a avut loc in 27 septembrie a.c., că va lansa business-ul de franciză pentru brandul Condimental de Calif.
Când pui alături o franciză cum este Fibonacci Kids și un partener cu o vastă experiență în lumea sistemelor de siguranță pentru copii și pasionat de cele de educație adaptate viitorului, nu poate fi vorba decât de succes.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.