Peisaj de iarnă FlorideLux.ro

Crăciunița, denumită și Steaua Crăciunului, este folosită alături de trandafiri, crizanteme, gerbere, hortensii și elemente specifice Sărbătorilor de Iarnă, cum ar fi batoanele de scorțișoară, în realizarea aranjamentelor colecției ”Winter Desire”.

Joi
13.12.2012
Crăciunițele şi crizantemele albe sunt doar două dintre tipurile de flori care alcătuiesc colecția ”Winter Desire”, lansată de grupul de e-commerce FlorideLux.ro.
 

În sezonul de iarnă al acestui an, FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care a lansat în urmă cu câteva luni franciza cu același nume, introduce colecția florală “Winter Desire”, inspirată de elementele clasice asociate sărbătorilor de sezon. “Întreaga colecție este dominată de clasicul și tradiția sărbătorilor de iarnă. Astfel, colecția florală este reprezentată de peisaje iernatice cu oameni de zăpadă, coșulețe de flori cu fulgi de nea, aranjamente de Crăciun cu scorțișoară, coronițe pline de conuri și globulețe sau cu flori proaspete și panglică prețioasă”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.

Colecția de iarnă conține 30 de produse diverse, de la aranjamente rustice la aranjamente amuzante, cu prețuri cuprinse între 50 de lei și 500 de lei. Florile reprezentative pentru colecția “Winter Desire” provin din Olanda și sunt trandafirii albi și roșii, hortensia verde, crizantemele albe, gerbera albă și cea roșie, crăciunițele etc.

“Ne așteptăm ca noua colecție să atragă vânzări de aproximativ 30.000 de euro, împărțite în mod egal între vânzări către clienți corporate și clienți finali”, a adăugat Marius Dosinescu.

FlorideLux.ro este un grup de e-commerce prezent pe piața din România din anul 2003. Compania operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro, dar şi florăriile offline FlorideLux.

Franciza FlorideLux.ro
În acest an, FlorideLux.ro a lansat și un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări. ”Franciza face parte din strategia noastră de dezvoltare și este o soluție extrem de bună pentru că în momentul când ai un om implicat 100% în afacere, o poți controla mult mai bine de la distanță”, declara Marius Dosinescu după lansarea francizei FlorideLux.ro. Reprezentanţii companiei estimează că, în următorii 3 ani, aproximativ 15-20% din venituri vor proveni din francizare.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015