Produsele din coşurile cadou sunt destinate unui public larg şi variază de la dulciuri, ceaiuri, mâncăruri tradiţionale/ intalieneşti/ franţuzeşti, cosmetice, băuturi alcoolice, brânzeturi, cafea, fructe, gemuri, flori şi jucării, până la obiecte de birotică şi de grădinărit.
Luni
03.12.2012
FlorideLux.ro, grupul de e-commerce care se dezvoltă și prin franciză pe piața locală, a relansat CosurideLux.ro, magazinul online de unde pot fi cumpărate cadouri pentru diferite ocazii.
 

În urmă cu un an CosurideLux.ro era orientat exclusiv către segmentul B2C (business to consumer). De la începutul lunii noiembrie noul site a devenit unul B2B (business to business), păstrând, totuși, o componentă orientată și către zona consumer. Astfel, produsele care se regăsesc pe CosurideLux.ro au un preț afișat per bucată, însă în cazul achiziționării de cantități mai mari de coșuri cadou, prețurile vor scădea.

“Cel mai ieftin coș costă 23 de lei și conține fursecuri de ciocolată, ceai autentic românesc, vin cabernet și bomboane cu ciocolată, toate ambalate într-o punguță cadou cu detalii de sărbătoare, în timp ce produsul cel mai scump care se regăsește în magazinul online este un coș de 4.000 de euro”, a declarat Marius Dosinescu, CEO al FlorideLux.ro.

Coșul care costă 4.000 de euro conține parfumuri exclusive, bijuterii de aur, șampanie cu aur, precum și o selecție exclusivă de alte produse de lux, cum sunt ciocolata, prăjiturile, produsele gourmet cu specific italian, franțuzesc, vinurile, toate alese în funcție de preferința clientului.

Marius Dosinescu estimează că în perioada următoare CosurideLux.ro va atrage vânzări de aproximativ 60.000 de euro din vânzarea de cadouri corporate, atât prin intermediul site-ului, dar și direct, iar companiile vor realiza 80% din vânzări.

Franciza FlorideLux.ro
FlorideLux.ro este un grup de e-commerce prezent pe piața din România din anul 2003. Compania operează magazinele online www.floridelux.ro, www.brazidecraciun.ro, www.coroane.ro, www.cosuridelux.ro , dar şi florăriile offline FlorideLux. În acest an, FlorideLux.ro a lansat și un sistem de franciză care se adresează persoanelor fizice/juridice cu experiență în domeniu sau marketing și vânzări.
”Franciza face parte din strategia noastră de dezvoltare și este o soluție extrem de bună pentru că în momentul când ai un om implicat 100% în afacere, o poți controla mult mai bine de la distanță”, declara Marius Dosinescu după lansarea francizei FlorideLux.ro. Reprezentanţii companiei estimează că, în următorii 3 ani, aproximativ 15-20% din venituri vor proveni din francizare.

(L.N.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015