Retailerii au dat startul deschiderilor

Mega Image a ajuns la un total de 195 de magazine, sub mărcile Mega Image (134) și Shop&Go (61).
Miercuri
23.01.2013
Deși în ultima perioadă românii au redus consumul, retailerii continuă să deschidă magazine în ritm accelerat.
 

Marile lanțuri de retail au ales în anul 2012 să se extindă pe segmentul de proximitate, prin deschiderea de magazine mici, în locuri populate. Unul dintre retailerii care s-a extins agresiv anul trecut este Mega Image, care a deschis 89 de magazine, dintre care 37 sub brand-ul Mega Image și 52 Shop&Go. Pentru luna ianuarie, belgienii au anunțat patru noi magazine, dintre care două au fost deja deschise. Ambele unități sunt localizate în București. Unul dintre acestea se află pe șoseaua Olteniței, în incinta clădirii City Mall, iar celălalt pe strada Banu Antonache, în zona Piața Floreasca.

Liderul segmentului de proximitate rămâne însă Metro Cash&Carry România, care a ajuns la un total de 500 de magazine deschise sub brandul ”La Doi Pași”. ”Credem că pe acest segment o să ne dezvoltăm puternic și asta va însemna expansiunea noastră de acum încolo”, a declarat într-un interviu acordat Income Magazine Dusan Wilms, director general Metro Cash&Carry România.

Un alt retailer care a început expansiunea rețelei încă de la începutul anului este Profi, care a deschis un nou magazin în apropierea stației de metrou Timpuri Noi. Până la sfârșitul acestui an, retailerul are programate 45 de noi deschideri și are în calcul și preluarea unor rețele locale.

Și Carrefour continuă expansiunea pe segmentul de proximitate. De la începutul acestui an, retailerul a remodelat două magazine în franciză, Express Angst Drumul Taberei și Express Angst Obor. Numărul total de magazine de proximitate ale retailerului francez a ajuns astfel la 19 unități.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015