Food-shopping pentru toate gusturile

Mega Image inaugurează astăzi magazinul cu numărul 197 al rețelei din țara noastră, vis-a-vis de Piața Gemeni din Capitală. Odată cu deschiderea noului magazin, belgienii inaugurează și primul concept store din cadrul rețelei destinat food-shopping-ului. Magazinul cu o suprafață de 1.600 metri pătrați și o parcare subterană cu o capacitate de 100 de locuri, oferă o gamă variată de produse alimentare, de la cele specifice românești, până la cele mai cunoscute delicatese de pe glob.
”Acest Concept Store reprezintă un laborator pentru viitor în care vom testa împreună cu furnizorii noștri concepte noi. Le propunem bucureștenilor să încerce o nouă experiență la cumpărături și dorim să le trezim interesul și curiozitatea prin implementarea exemplară a celui mai atractiv punct de food shopping din București ce are trei beneficii majore: calitate, varietate și experiență” a declarat Xavier Piesvaux, Director General Mega Image.
Rambutan, kumquats, mangustan sunt doar câteva dintre fructele care se vor regăsi la secțiunea fructe, în timp ce categoria legumelor cuprinde roșii marmunde, cartofi vitellote sau roșii kumato. Steak-ul de mistreț sau de cerb, sushi, produsele sub marca Jamie Oliver sau Michel Montgnac, sosurile și aperitivele Calaciura, brânzeturile franțuzești, dar și produsele specifice românești completează oferta noului magazin.
Mega Image reunește în aceeași locație și o serie de parteneri recunoscuți pentru calitatea produselor, o parte dintre aceștia dezvoltându-se prin franciză pe piața locală: FRU FRU, La Strada (înghețată), Al Melook (delicii orientale), Dopo Poco (pizza), Danone (iaurt cu mix de topping), Chateau Blanc (brutărie franțuzească), Livada cu ceai (ceai și cafea vrac), Ana Pan (prăjituri proaspete) și Chocolat.
Fondat în 1995, Mega Image este cel mai mare lanț de supermarketuri din România cu o rețea ce cuprinde 197 de magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orașe, sub mărcile Mega Image (136) și Shop&Go (61).
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subway a detronat McDonald’s în topul celor mai mari fast-food-uri din întreaga lume.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.