Franciza - alegerea marilor retaileri?

Metro Cash&Carry România a anunţat recent că vrea să-şi dubleze reţeaua de magazine în franciză „La Doi Paşi”, la 1.000 de unităţi. Iată că şi Carrefour continuă expansiunea pe segmentul de proximitate. Retailerul francez a anunţat la începutul lunii februarie remodelarea unui fost magazin Angst. Magazinul situat pe Şoseaua Giurgiului, sector 4 Bucureşti, este cel de-al 20-lea magazin de proximitate Express.
”Magazinul Express combină tradiția și calitatea Angst cu experiența și inovația Carrefour și îndeplinește dorința Carrefour de a fi mai aproape de clienți”, se arată într-un comunicat al retailerului.
Carrefour a lansat franciza Carrefour Express Angst în octombrie 2011, prin încheierea parteneriatului cu Angst, un brand de succes din România. Parteneriatul corespunde strategiei Carrefour de dezvoltare pe formatul de proximitate.
Retailerul francez operează în prezent în România trei formate de magazine, cu un total de 109 unități: 24 hipermarketuri Carrefour, 65 supermarketuri Carrefour Market, 20 magazin de proximitate Express.
Toate cele 20 de magazine Carrefour Express se află în Capitală. Principalul concurent al francezilor este Mega Image, cel mai mare lanţ de supermarketuri din România, care deschide în mod accelerat unităţi Shop&Go în Bucureşti. Alţi retaileri care au anunţat că vor să-şi mărească reţeaua de magazine în acest an sunt Lidl şi Profi.
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.