Mărțișoarele din supermarketuri
În ultima perioadă, retailerii au ales să se extindă în estul țării. Profi a inaugurat în această săptămână două magazine în zona Moldovei, unul în Iași și unul în Bacău. Pe lângă cele două magazine, retailerul a mai bifat două inaugurări, în București și în Tg. Jiu. Profi are în prezent 155 de magazine pe piața locală și are în plan deschiderea altor cel puțin 42 în cursul acestui an.
”Ne vom continua extinderea într-un ritm susținut deoarece avem forța să facem acest lucru în condițiile în care, din punct de vedere al numărului de metri pătrați de spațiu de retail pe cap de locuitor, România se situează la mai puțin de jumătate față de nivelul Europei Centrale”, a declarat Pawel Musial, director general Profi Rom Food.
Billa face primul pas din planul de dezvoltare pe 2013 la Iași. Retailerul deschide pe 1 martie cel de-al treilea magazin din oraș, în Moldova Mall. Rețeaua Billa ajunge astfel la un număr de 71 de unități.
Rețeaua celui mai mare lanț de supermarketuri din țară, Mega Image a depășit 200 de unități. Retailerul deține în prezent 202 magazine. Cele mai recente magazine au fost deschise pe 27 și 28 februarie, în Constanța (Mega Image) și în București (Shop&Go). Prin conceptul Shop&Go, Mega Image le oferă antreprenorilor posibilitatea să preia un magazin pe care să-l gestioneze.
Alte două nume mari de pe piața locală, Metro Cash&Carry și Carrefour au ales să se dezvolte și prin franciză pe piața locală. Detalii despre programele de franciză ale celor doi retaileri găsiți aici.
(E.C.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?