Mărțișoarele din supermarketuri
În ultima perioadă, retailerii au ales să se extindă în estul țării. Profi a inaugurat în această săptămână două magazine în zona Moldovei, unul în Iași și unul în Bacău. Pe lângă cele două magazine, retailerul a mai bifat două inaugurări, în București și în Tg. Jiu. Profi are în prezent 155 de magazine pe piața locală și are în plan deschiderea altor cel puțin 42 în cursul acestui an.
”Ne vom continua extinderea într-un ritm susținut deoarece avem forța să facem acest lucru în condițiile în care, din punct de vedere al numărului de metri pătrați de spațiu de retail pe cap de locuitor, România se situează la mai puțin de jumătate față de nivelul Europei Centrale”, a declarat Pawel Musial, director general Profi Rom Food.
Billa face primul pas din planul de dezvoltare pe 2013 la Iași. Retailerul deschide pe 1 martie cel de-al treilea magazin din oraș, în Moldova Mall. Rețeaua Billa ajunge astfel la un număr de 71 de unități.
Rețeaua celui mai mare lanț de supermarketuri din țară, Mega Image a depășit 200 de unități. Retailerul deține în prezent 202 magazine. Cele mai recente magazine au fost deschise pe 27 și 28 februarie, în Constanța (Mega Image) și în București (Shop&Go). Prin conceptul Shop&Go, Mega Image le oferă antreprenorilor posibilitatea să preia un magazin pe care să-l gestioneze.
Alte două nume mari de pe piața locală, Metro Cash&Carry și Carrefour au ales să se dezvolte și prin franciză pe piața locală. Detalii despre programele de franciză ale celor doi retaileri găsiți aici.
(E.C.)
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.