Profi ocupă poziția a treia în topul retailerilor care activează pe piața românească, după Mega Image și Lidl.
Vineri
15.03.2013
Pentru a-și mări rețelele de magazine proprii retailerii de pe piața locală preiau unitățile altor brand-uri. Este cazul Profi și Carrefour.
 

Anul trecut, Carrefour transforma șase magazine Aliment Murftalar din Constanța în Carrefour Market. Suprafața de vânzare a retailerului francez se extindea astfel cu 3.500 mp.Pe 13 martie, Consiliul Concurenței a anunțat că a dat undă verde preluării de către Profi Rom Foods a șase magazine de la Alimrom Trading din Cluj Napoca. În aceeași zi, firma și-a deschis cel de-al 25-lea magazin din București, ridicând numărul unităților din rețea la 156.

”Continuăm să ne extindem cu un ritm alert, conform planificării și avem toate motivele să credem că de luna viitoare Profi va deveni clar cea de-a doua mare rețea de retail modern din România”, a declarat Directorul general Profi, Pawel Musial. ”Alimrom este fosta rețea Alimentara din Cluj și, când aceste magazine vor fi inaugurate, vom avea 11 unități Profi în acel oraș.”

În prezent, Profi ocupă poziția a treia în topul retailerilor care activează pe piața românească, după Mega Image, care are 205 magazine și Lidl, cu o rețea de 158 de magazine. La începutul anului, Profi anunța ca are în plan deschiderea a circa 45 de magazine în 2013, prin care va crea peste 1.000 de locuri de muncă.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015