Metro scade în România, dar crește în Turcia
Anul trecut, vânzările Metro Cash & Carry România au scăzut cu 4%, la 1,018 miliarde euro. 2012 este al cincilea an consecutiv în care retailerul înregistrează scădere. “În 2012 ne-am definit clar prioritățile strategice esențiale, pentru a poziționa compania noastră mai aproape de clienți. Am pus în aplicare cu succes o serie de măsuri adaptate la dorințele de afaceri ale clienților, pentru a continua să consolidăm valoarea clientului, precum şi competitivitatea companiei noastre. Desigur, vom continua aceste strategii, vizând o creștere pe termen lung”, a declarat într-un comunicat remis redacției, Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România.
Pe piața locală, Metro Cash & Carry operează o rețea de 32 magazine, cu un număr de 5.440 angajați. Retailerul a pus în stand by extinderea rețelei de magazine proprii și s-a axat pe dezvoltarea francizei ”La Doi Pași”. Conceptul s-a dovedit a fi un adevărat succes, în numai un an de la lansarea programului, rețeaua de magazine ”La Doi Pași” totalizând peste 500 de unități. „La Doi Paşi” este un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Până la finalul acestui an, retailerul intenționează să ajungă la un număr de 1.000 de magazine ”La Doi Pași”.
Vânzările Metro Cash&Carry la nivel internațional
În 2012, vânzările grupului Metro Cash&Carry au crescut cu 1,7%, ajungând până la 31,6 miliarde Euro, la această tendință pozitivă contribuind Rusia, China și mai ales Turcia. Vânzările Like-for-like au crescut cu 0,2%. Ajustate în urma închiderii celor 30 de magazine Makro UK (Marea Britanie), veniturile au crescut cu 3,2%. După închiderea unităților Makro UK, METRO Cash & Carry avea funcționale, la sfârșitul anului 2012, un număr de 743 de magazine în 29 de țări.
“Mediul de consum în continuă schimbare din multe țări europene, determinat de criza datoriei suverane, a influențat din nou dezvoltarea afacerii Metro Group în 2012”, a afirmat dl. Olaf Koch, Chairman al Management Board Metro AG.
(E.C.)Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?