Profi testează un nou concept de magazin

Noul magazin Profi Mall are o suprafață de aproximativ 790 m.p. și este amplasat la parterul centrului comercial Oradea Shopping City.
Vineri
19.04.2013
Profi Rom Food a deschis primul său magazin Mall, în cadrul complexului Oradea Shopping City.
 

Rețeaua retailerului care ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România a ajuns astfel la 163 de unități, situate în 88 de localități din 36 de județe. „Căutăm în permanență noi formate de magazin, adaptate la așteptările clienților,” a declarat Pawel Musial, Directorul general Profi. „De această dată, ne străduim să înțelegem mai bine ce așteaptă de la noi acest gen de consumator și de aceea testăm un format adecvat prezenței noastre în centre comerciale; ne așteptăm ca în viitor să apară tot mai multe astfel de magazine în mall-uri.”

„Prezența PROFI vine în întampinarea nevoilor clienților centrului comercial, care au solicitat în mod constat un retailer pe zona de food, dar și pentru a deservi zona cu produsele comercializate de aceștia”, a afirmat administratorul Shopping Center Holding, Cristina Dinu.

Mall este un proiect pilot în care accentul cade în principal pe gama de produse proaspete. Noul magazin are o suprafață de aproximativ 790 m.p. și este amplasat la parterul centrului comercial.

Comercianții care doresc să se alăture lanțurilor moderne de retail au posibilitatea să aleagă între Shop&Go - parteneriatul oferit de Mega Image, La Doi Pași – franciza oferită de Metro și City – parteneriatul celor de la Profi. Cel mai mare lanț de retail din România este Mega Image, cu peste 210 magazine, urmat de Profi și Lidl.

(E.C.)
Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015