Profi testează un nou concept de magazin
Rețeaua retailerului care ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România a ajuns astfel la 163 de unități, situate în 88 de localități din 36 de județe. „Căutăm în permanență noi formate de magazin, adaptate la așteptările clienților,” a declarat Pawel Musial, Directorul general Profi. „De această dată, ne străduim să înțelegem mai bine ce așteaptă de la noi acest gen de consumator și de aceea testăm un format adecvat prezenței noastre în centre comerciale; ne așteptăm ca în viitor să apară tot mai multe astfel de magazine în mall-uri.”
„Prezența PROFI vine în întampinarea nevoilor clienților centrului comercial, care au solicitat în mod constat un retailer pe zona de food, dar și pentru a deservi zona cu produsele comercializate de aceștia”, a afirmat administratorul Shopping Center Holding, Cristina Dinu.
Mall este un proiect pilot în care accentul cade în principal pe gama de produse proaspete. Noul magazin are o suprafață de aproximativ 790 m.p. și este amplasat la parterul centrului comercial.
Comercianții care doresc să se alăture lanțurilor moderne de retail au posibilitatea să aleagă între Shop&Go - parteneriatul oferit de Mega Image, La Doi Pași – franciza oferită de Metro și City – parteneriatul celor de la Profi. Cel mai mare lanț de retail din România este Mega Image, cu peste 210 magazine, urmat de Profi și Lidl.
(E.C.)
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.