Patru magazine Angst intră în reţeaua Carrefour Express

Numărul de unităţi în formatul Carrefour Express a ajuns la 23, dintre care 3 magazine operate în sistem integrat şi 20 în franciză.
Vineri
03.05.2013
Carrefour adaugă noi unităţi reţelei de franciză, însă este cu mult în urma competitorilor pe segmentul de proximitate.
 

În timp ce în ţări ca Polonia franciza Carrefour Express se extinde rapid, în România reţeaua se dezvoltă cu paşi mici. Retailerul francez a lansat franciza Carrefour Express Angst în octombrie 2011, prin încheierea parteneriatului cu Angst, un brand de succes din România. Dacă în Polonia franciza Carrefour Express s-a extins în 2012 cu 170 de unităţi şi are programate în acest an alte 200 de inaugurări, în România, reţeaua Carrefour Express Angst a ajuns la 23 de unităţi, patru magazine fiind inaugurate recent.

Cele patru magazine sunt amplasate în zonele Gara de Nord, Chibrit- Calea Griviţei, Otopeni şi pe Bulevardul Basarabia. Primul magazin al rețelei Carrefour Express Angst a fost deschis în Piața Domenii din București. În România, Grupul Carrefour numără 112 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market” și 23 magazine de proximitate „Express”.

Segmentul de proximitate din România a fost atacat de retaileri ca Metro Cash&Carry, Mega Image şi Profi. Liderul incontestabil este Metro. Retailerul a lansat în martie 2012 programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.

Cel mai mare lanţ de supermarketuri din România ramâne însă Mega Image, cu o reţea ce cuprinde 216 magazine sub mărcile Mega Image (140) şi Shop&Go (76). Prin conceptul Shop&Go Mega Image oferă posibilitatea celor care vor să devină antreprenori să preia un magazin pe care să-l gestioneze.

Şi retailerul Profi oferă antrepreorilor posibilitatea să preia un magazin, prin intermediul conceptului City. Rețeaua retailerului care ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România a ajuns la 163 de unități, situate în 88 de localități din 36 de județe.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015