Patru magazine Angst intră în reţeaua Carrefour Express

În timp ce în ţări ca Polonia franciza Carrefour Express se extinde rapid, în România reţeaua se dezvoltă cu paşi mici. Retailerul francez a lansat franciza Carrefour Express Angst în octombrie 2011, prin încheierea parteneriatului cu Angst, un brand de succes din România. Dacă în Polonia franciza Carrefour Express s-a extins în 2012 cu 170 de unităţi şi are programate în acest an alte 200 de inaugurări, în România, reţeaua Carrefour Express Angst a ajuns la 23 de unităţi, patru magazine fiind inaugurate recent.
Cele patru magazine sunt amplasate în zonele Gara de Nord, Chibrit- Calea Griviţei, Otopeni şi pe Bulevardul Basarabia. Primul magazin al rețelei Carrefour Express Angst a fost deschis în Piața Domenii din București. În România, Grupul Carrefour numără 112 magazine dintre care 24 hipermarket-uri „Carrefour”, 68 supermarket-uri „Market” și 23 magazine de proximitate „Express”.
Segmentul de proximitate din România a fost atacat de retaileri ca Metro Cash&Carry, Mega Image şi Profi. Liderul incontestabil este Metro. Retailerul a lansat în martie 2012 programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.
Cel mai mare lanţ de supermarketuri din România ramâne însă Mega Image, cu o reţea ce cuprinde 216 magazine sub mărcile Mega Image (140) şi Shop&Go (76). Prin conceptul Shop&Go Mega Image oferă posibilitatea celor care vor să devină antreprenori să preia un magazin pe care să-l gestioneze.
Şi retailerul Profi oferă antrepreorilor posibilitatea să preia un magazin, prin intermediul conceptului City. Rețeaua retailerului care ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România a ajuns la 163 de unități, situate în 88 de localități din 36 de județe.

Articole citite

În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.