Tu mănânci sănătos?

Ideea alimentației sănătoase este repetată obsesiv în toată mass-media din România. Certified E-Friendly Food (CEFF) ne poate ajua să alegem mai ușor alimentele sănătoase, prin atribuirea unor certificate produselor vândute în cadrul rețelelor comerciale. Logo-ul CEFF inscripționat pe produs atestă faptul că acesta nu conține aditivi (E-rui), adică îndulcitori, conservanți, coloranți artificiali și glutamați. Logo-ul CEFF a început să fie plasat pe produsele alimentare din Cehia, dar și din alte țări din Uniunea Europenă, de mai bine de doi ani.
Certified E-Friendly Food caută un master francizat în țara noastră. Poate fi aceasta o afacere profitabilă? Cifrele ne arată că da. Producătorii plătesc 315 euro anual pentru fiecare certificat primit de la CEFF. În primul an de funcționare, un francizat vinde în medie 100 de certificate, 500 în al doilea an, iar în al treilea an poate depăși chiar pragul de 1.000 de certificate.
Creșterea numărului de certificate CEFF se datorează în principal faptului că acestea trebuie să fie reînoite anual. ”Studiile noastre ne arată că 99% dintre producători și lanțuri de retail ne contactează în anul următor pentru a achiziționa certificatele CEFF. De obicei, poți pierde un parteneriat doar dacă business-ul dă faliment”, explică Jitka Palatova, Managerul de dezvoltare al rețelei CEFF.
Care sunt beneficiile pe care le aduce logo-ul CEFF produselor unei companii? În primul rând, cu ajutorul unei campanii reușite de marketing și PR, vânzările produselor marcate cu CEFF vor crește substanțial. Producătorul comunică direct cu clienții, prin intermediul logo-ului de certificare. De asemenea, te poți folosi de acesta în propriile campanii de marketing. Dacă îți surâde ideea dezvoltării business-ului cu ajutorul CEFF, află că ai nevoie de 5.000 de euro, din care 4.000 reprezintă taxa de franciză, și de un sediu reprezentativ pentru amenajarea biroului. Reprezentanții companiei te vor învăța cum să atragi clienții cu noul logo, inclusiv toate metodele de lucru din rețeaua CEFF.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.