Profi, unul dintre principalii competitori ai Penny Market, ocupă cea de-a doua poziție în topul retailerilor moderni din România, după Mega Image.
Marţi
28.05.2013
Un grup german investește 100 de milioane de euro pentru extinderea și modernizarea lanțului de magazine.
 

O vorbă mai veche spunea că la tot pasul găsești farmacii și bănci. Dacă luăm în considerare viteza cu care retailerii deschid magazine noi, în câțiva ani, la tot pasul vom găsi magazine și supermarketuri. După succesul înregistrat de Metro cu franciza La Doi Pași, după deschiderea a câtorva noi magazine pe lună a celor de la Mega Image și de la Profi, a venit rândul grupului german Rewe să anunțe că vrea să ajungă la un număr de 400 de magazine Penny Market și XXL Mega Discount în România, față de 144 câte are în prezent.

Planurile companiei se întind pe o perioadă de circa 13 ani, în care va deschide câte 20 de magazine anual. Valoarea totală a investiţiilor se ridică la 100 de milioane de euro, iar suma va fi alocată atât magazinelor noi, cât şi modernizării celor deja existente. În țara noastră, grupul Rewe este prezent prin rețelele de supermarketuri Selgross, Billa, Penny Market și prin tur-operatorul Dertur.

În ultima perioadă, strategiile de dezvoltare ale lanțurilor internaționale de magazine s-au axat pe comerțul de proximitate, pe această zonă mizând atât Mega Image, cât și Profi, Carrefour (prin conceptul Carrefour Market și franciza Carrefour Express Angst) și Metro (prin franciza ”La Doi Pași”).

Potrivit experților, piața suprafețelor mari de retail din București este deja saturată, iar cea a suprafețelor medii, de tip supermarket în curs de saturare. În acest peisaj își mai găsesc loc doar suprafețele mici, specializate sau de hard discount.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015