”De-ale noastre” la Metro Cash & Carry

“Programul "De-ale noastre" este unul dintre programele prioritare ale METRO Cash & Carry România și capătă noi dimensiuni începând cu 2013. Extinderea sortimentului și încheierea de noi parteneriate cu producători din proximitatea Capitalei, precum și din țară, reprezintă elemente care pot să răspundă unor nevoi socio-economice la nivel național. Pe de-o parte, oferim clienților noștri și consumatorilor, legume și fructe românești care respectă standarde înalte de calitate; pe de altă parte, oferim consultanță și sprijin producătorilor români pentru o agricultură sustenabilă și pentru a-și comercializa produsele”, a declarat Dusan Wilms, Director General Metro Cash & Carry România.
Anul acesta, programul își extinde parteneriatul, adresându-se atât unor producători locali din bazinul legumicol Poiana Mare, județul Dolj, cât și unor fermieri din jurul Bucureștiului.
În 2013, „De-ale noastre” își mărește oferta de produse, ajungând la un sortiment de 35 de legume și fructe, comparativ cu 4 tipuri de legume în 2012. Un element de noutate în program este introducerea sortimentului de fructe proaspete: pepene galben și pepene verde de Dăbuleni - soiuri apreciate la nivel național pentru gustul și mirosul lor unice.
Metro Cash & Carry România este parte integrantă a Metro Cash & Carry Internaţional şi a fost lansată oficial în România în luna octombrie a anului 1996, prin deschiderea primului centru de distribuţie, în Bucureşti. Astăzi, reţeaua numără 32 de magazine în 24 de oraşe.
În martie 2012, Metro Cash&Carry România a lansat programul „La Doi Paşi”, un concept de franciză menit să susţină micii comercianţi independenţi din comerţul tradiţional, care deţin magazine cu suprafeţe între 40 mp şi 200 mp. Programul s-a dovedit un succes, la numai două luni de la startul oficial numărând deja 200 de unităţi. În prezent reţeaua „La Doi Paşi” totalizează peste 500 de magazine, iar retailerul vrea să-şi dubleze numărul de magazine în acest an, la 1.000 de unităţi.
(E.C.)
Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.