Schimbări de francize în AFI Palace Cotroceni
Retailerul britanic de fashion New Look, intrat pe piața românească în august 2011, a anunțat că începând din 17 iulie își va muta spațiul de shopping din AFI Palace Cotroceni vis-a vis de magazinul New Yorker. Cu această ocazie, retailerul va organiza o petrecere de casă nouă. Fanele brandul-ui sunt așteptate cu sesiuni de make-up, muzică mixată live de DJ Eko, băuturi de la Redd's și multe reduceri. Rețeaua New Look numără 7 magazine pe piața locală, toate deschise prin franciză. Drepturile francizei New Look pentru România sunt deţinute de compania elenă Fourlis, reprezentată pe piaţa locală de Genco Trade, companie care deţine şi franciza magazinelor de articole sportive Intersport.
Ignatios Ionas, country manager New Look România, consideră că „România are un mare potenţial de creştere în ceea ce priveşte retailul de fashion”, retailerul plănuind ca în următorii 5-8 ani să ajungă la o rețea de peste 20 de magazine pe piața locală.
Mutarea spațiului de shopping a retailer-ului britanic nu este singura schimbare anunțată pentru mall-ul AFI Palace Cotroceni din Capitală. Potrivit ZF, din 2014, Starbucks și Sephora vor dispărea din centrul comercial, fiind înlocuite de cafeneaua franțuzească Brioche Doree, respectiv de magazinul de parfumerie Douglas. Brand-urile Starbucks și Sephora au fost aduse prin franciză pe piața românească de compania grecească Marinopoulos, companie care deține și drepturile de franciză pentru Gap și Marks & Spencer.
Brioche Dorre este un concept franțuzesc care oferă peste 150 de produse de patiserie (croisante, pain au chocolat, brioche, tarte, lamaie bezea, moelleux au chocolat ș.a.), vienoiserie și alte preparate. Brand-ul a fost adus tot prin franciză în România, administratorul master francizei fiind Eric Colas, fost food store la Carrefour România. Momentan, poți încerca produsele Brioche Doree doar în patiseria din centrul comercial Sun Plaza din București.
Douglas este prezent în România prin cea mai de succes divizie a sa – Parfumeriille Douglas. Brand-ul a intrat pe piața locală la sfârşitul anului 2007. În prezent reţeaua Douglas România a ajuns la 13 magazine.
(L.N.)Articole citite
Diverse, un brand cunoscut în lumea modei, care activează cu succes pe piețele din Europa Centrală și de Est, caută parteneri în România.
Ați auzit de celebrul slogan “Cei trei R”, de pe vremuri, preluat de la americani? Franciza Okidoki îl aplică cu mult succes când este vorba despre îmbrăcăminte.
Franciza poloneză Esotiq & Henderson – specializată în lenjerie intimă, costume de baie și cosmetice - caută noi parteneri de încredere în mai multe țări, printre care și România.
Este foarte greu să-ți faci un nume în industria modei în aceste zile. Soluția pentru cei care vor să înceapă poate fi o franciză, de exemplu marca Esotiq.
O firmă cu tradiție în producția de îmbrăcăminte, dezvoltată de peste trei decenii în Turcia, caută parteneri de franciză în România.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să-ți creezi propriul sanctuar al frumuseții? Cu fondurile europene și franciza Nomasvello, acest vis poate deveni realitate.
O franciză, cum este Fun Science – Profesorii Trăsniți, poate schimba o viață. Așa s-a întâmplat în cazul Irinei Bogdan, fost manager bancar de succes timp de aproape două decenii.
Ciorbe și Plăcinte, unul dintre cele mai îndrăgite lanțuri de restaurante din București, a deschis o nouă locație, ca parte a unei strategii de extindere în cadrul comunităților urbane.
Trendul redescoperii vechilor meșteșuguri este validat de extinderea francizei Wash Shoes, care așteaptă ca noi parteneri să i se alăture.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Subiecte populare in Forum
Primăvara întâmpinată cu ”Bine ați venit!”
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Am cumparat si eu produce CCdar deocamdata sunt multumita.Cu schimbatul e mai greu , am patit-o si eu dar era alta firma...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
Precis ati nimerit peste un lucrator dezinteresat,daca ar fi fost un adevarat comerciant incerca sa va ajute si cu un simplu telefon va rezolva problema ,dar la noi suntem...
Dariusz Milek, fondatorul CCC: ”Suntem mulţumiţi de rezultatele din România”
In urma cu 4 zile am cumparat o pereche de pantofi pt un nepotel,de la magazinul ccc din Oradea.Din nefericire i am cumparat mai mari cu un nr ,am incercat sa i schimb la Cluj...
Vin englezii
Ii primim cu binecunoscuta ospitalitate romaneasca.Le amintim ca romanii care muncesc pentru ei au fost siliti de nevoi sa munceasca din greu pentru ei si nu trebuie...
Vin englezii
Din informatiile mele stiu ca englezii sunt intai practici si apoi eleganti,la noi are prioritate partea financiara...
Românilor le plac brand-urile poloneze
Incaltamintea e la mare cautare iar cand mai sunt si reduceri ...nu te poti abtine..
Românilor le plac brand-urile poloneze
Romanii iubesc munca si sunt fericiti cand gasesc un loc de munca alaturi de familie