Carrefour lansează oficial magazinul său online

Carrefour a lansat în România primul site de cumpărături online cu livrare la domiciliu pe partea de produse alimentare și de larg consum, magazin anunțat oficial pe 25 iulie, informează un comunicat de presă remis redacției. „Platforma online este un serviciu adus clienților noștri, ajutând astfel la economia de timp pentru cei care au nevoie. Acest nou serviciu se integrează foarte bine în misiunea noastră: „Carrefour, pentru o viață mai bună!” a declarat Andreea Mihai, Director Marketing al Carrefour România.
În urma plasării unei comenzi online, o echipă de profesioniști face selecția produselor din magazin, acordând o atenție deosebită fiecărui detaliu: prospețimea și integritatea produselor proaspete, termenele de valabilitate cât mai extinse și ambalarea specifică diferitelor tipuri de produse.
Platforma online este construită pe o bază de date care conține poze cu produse, ingrediente, sfaturi de utilizare și de depozitare, indicații specifice de pe ambalaje, caracteristici nutriționale și alte informații legate de locul de proveniență sau de tipul de produs – bio, dietetic, etc.
Cu peste 9.900 de magazine în 33 de țări, grupul Carrefour este al doilea retailer mondial și numărul 1 în Europa. În România, Grupul Carrefour numără 121 magazine dintre care: 24 de hipermarket-uri „Carrefour”, 69 de supermarket-uri „Market”, 28 de magazine de proximitate „Express” și 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.

Articole citite

Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Cele mai citite

Una dintre cele mai flexible francize gastronomice românești, Famous Waffles, oferă antreprenorilor posibilitatea să i se alăture în condiții deosebit de avantajoase.
Michał Wiśniewski, director consultanță PROFIT system, își împărtășește experiența din afacerile în franciză din Europa Centrală și de Est.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Când vorbești despre franciza Leonidas, constați că amestecul de rafinament, tradiție și profitabilitate îți oferă tot atâtea argumente pentru a te alătura acestei rețele internaționale.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.