H&M Home aduce decorațiuni interioare în Promenada
Pe 17 octombrie, H&M deschide cel de-al 26-lea magazin din România, în cadrul noului centru comercial Promenada din Floreasca, București. Acesta va fi primul magazin din țara noastră care va oferi colecția de decorațiuni interioare H&M Home.
"Deschiderea noului nostru magazin din Promenada marchează continuarea expansiunii H&M - acesta fiind cel de-al 26-lea magazin în România şi al 8-lea deschis în Capitală. În acelaşi timp, facem un pas înainte în dezvoltarea noastră, prin extinderea ofertei cu colecţia H&M Home, care sunt sigur că va fi foarte apreciată şi de clienţii noştri din România", a declarat Ralf Wein, Country Manager, H&M.
Noul magazin H&M va avea o suprafață de peste 2.300 mp și va oferi pe lângă colecţia H&M Home, articole vestimentare și accesorii pentru femei, bărbaţi, adolescenţi şi copii. Natura este principala sursă de inspirație a designerilor H&M Home. Textilele sunt imprimate cu ramuri de copaci, flori, bufnițe etc.
Și principalul concurent H&M de pe piața locală, Zara, parte a grupului Inditex, oferă românilor colecțiile Zara Home în magazinul situat în Piața Unirii din București.
Compania H&M (Hennes&Mauritz) a fost fondată în anul 1947, în Suedia, şi este listată la NASDAQ OMX Stockholm. Retailerul suedez are peste 2.900 de magazine în 49 de pieţe, inclusiv magazine deschise în sistem de franciză. H&M a intrat pe piața din România în luna martie a anului 2011, când a inaugurat prima locație în mall-ul AFI Palace Cotroceni din București. La finalul lunii august H&M a inaugurat și primul magazin din Serbia, în mall-ul Delta City din Belgrad. Peste 2.500 de persoane s-au strâns la ușile magazinului pentru e beneficia de discount-urile oferite primilor cumpărători.
(L.N.)Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?