Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 129 de magazine: 24 hipermarketuri „Carrefour”; 69 supermarketuri „Market”; 39 magazine de proximitate „Express”; 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro .
Marţi
24.09.2013
Într-un ritm mai încet sau accelerat franciza și-a făcut loc și în strategiile de expansiune ale marilor lanțuri de retail din România.
 

În ultimii ani, nume importante din retailul românesc și-au extins rețelele de magazine în sistem de franciză. Mega Image anunță deschideri pe bandă rulantă iar Metro a ajuns la o rețea de peste 700 de unități ”La Doi Pași”. Carrefour încearcă să-și ajungă competitorii din urmă și se dezvoltă pe segmentul de proximitate prin franciza Express, momentan doar în București, Ilfov și Brașov.

Astfel, retailerul a anunțat deschiderea intrarea în rețeaua Express a trei noi magazine de proximitate operate în sistem de franciză: prin colaborarea cu Traditional Ecologic - Express Sf. Vineri în București respectiv, în orașul Brașov, prin parteneriatul cu RostCom - Express RostCom Crinului și Express RostCom Griviței. În acest moment, rețeaua numără 39 de magazine de proximitate „Express”, dintre care patru unități în orașul Brașov și 35 în București și Ilfov.

”Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere. Afacerea este în continuare condusă de către proprietarul acesteia care este asistat în gestionarea magazinului de către Carrefour România”, se arată într-un comunicat de presă al retailerului.

Unul dintre principalii concurenți Carrefour, Mega Image, care este de altfel cel mai mare lanț de supermarketuri din România cu o retea ce cuprinde 250 magazine, sub mărcile Mega Image (150) și Shop&Go (99) oferă prin conceptul Shop&Go și posibilitatea celor care vor să devină antreprenori să preia un magazin Shop&Go pe care să-l gestioneze. ”Mega Image pune la dispoziție experiența sa în retail, în timp ce persoanele interesate pot opera un astfel de magazin, fără riscurile de a începe de la zero”, potrivit informațiilor retailerului.

Detalii despre franciza ”La Doi Pași” oferită de Metro găsești aici, iar despre parteneriatul oferit de Profi aici.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015