Agnieszka Niedbala și-a deschis salonul DepilConcept din Varșovia în decembrie 2011.
Marţi
01.10.2013
După ce s-a convins de calitatea serviciilor de epilare definitivă oferite de DepilConcept, Agnieszka Niedbala a decis să-și deschidă propriul ei salon de înfrumusețare, în Varșovia.
 

Înainte să devină francizat al rețelei DepilConcept, Agnieszka Niedbala avea deja experiență în administrarea unui business, în calitate de manager al propriei companii organizatoare de cursuri de instruire. După nașterea copilului, i-a venit greu să îmbine munca aglomerată de organizator cu rolul de mamă. ”Voiam să am în continuare propria afacere pentru că sunt o fire care iubește independența. Trebuia însă să găsesc o activitate care să-mi permită să-mi îndeplinesc și sarcinile familiale”, spune Agnieszka.

”Am ajuns să-mi deschid salonul de epilare definitivă din pură întâmplare. Inițial, i-am contactat în calitate de client. Mai apoi am aflat că oferă licența business-ului. Am început să caut informații despre piață, să caut opinii pe forumuri. M-am întâlnit chiar și cu reprezentanți ai altor companii, după care am comparat ofertele de colaborare. De la bun început mi-am dorit o franciză. Nu aveam experiență în industria înfrumusețării, așa că aveam nevoie de un partener care să mă învețe business-ul. Un prieten mi-a recomandat DepilConcept. Și cam asta a fost”, povestește aceasta.

Agnieszka Niedbala își amintește angajamentul pe care francizorul și l-a luat încă de la prima întâlnire. Bazele discuției despre colaborare au fost expuse fără ocolișuri și au fost prezentate calculele exacte pentru deschiderea salonului DepilConcept.

Profit după doar câteva săptămâni
Salonul Aknieszkai a fost deschis în Varșovia, în anul 2011, la mijlocul lunii decembrie. Clienții și-au făcut apariția chiar și înainte de Crăciun. Pentru a acoperi costurile primei luni de funcționare, francizatul a trebuit să utilizeze 500 de zloți (1000 RON) din propriile economii, însă salonul a început să genereze profit din ianuarie 2012.

”Câștigurile nu întâzie să apară nici în prezent”, spune Lax. ”La începutul colaborării, francizatul mi-a dat o garanție a calității, corelată bineînțeles cu o serie de recomandări. A funcționat. Este un model de business dovedit, cu un program extins de training unde am învățat cum să-mi administrez afacerea atât din punct de vedere legal, cât și formal, și pe cine să angajez. Am primit un pachet care include toate documentele necesare unui proces de recrutare, profilul candidațiilor și contractele de muncă ale lor”.

Francizatului DepilConcept i s-a oferit și un training în domeniul cosmeticii pentru a-i fi mai ușor să-și supervizeze angajații și calitatea serviciilor oferite. Organizarea sistemului a fost de asemenea de ajutor în selectarea cosmeticienilor. După cum a menționat Aknieszka, acest lucru a fost de mare ajutor întrucât ea nu cunoștea bine business-ul și i-ar fi fost greu să verifice cunoștințele și abilitățile viitorilor angajați. Cu suportul francizorului, aceasta a ales și locația finală a salonului.

Aknieszka Lax spune că îi place noul său business care îi oferă posibilitatea să interacționeze cu cei din jur. Îi este recunoscătoare francizorului pentru suportul acordat în orice stadiu al afacerii. După un an și jumătate de activitate nu numai că și-a recuperat investiția inițială, ba mai mult a câștigat dublul acesteia.

DepilConcept caută parteneri și în România. Detalii despre avantajele pe care ți le aduce business-ul găsești în catalogul nostru de franciză.


Elena Cărăușu
ziarist
/5/
Vezi mai multe