O afacere delicată
Înainte să devină francizat al rețelei DepilConcept, Agnieszka Niedbala avea deja experiență în administrarea unui business, în calitate de manager al propriei companii organizatoare de cursuri de instruire. După nașterea copilului, i-a venit greu să îmbine munca aglomerată de organizator cu rolul de mamă. ”Voiam să am în continuare propria afacere pentru că sunt o fire care iubește independența. Trebuia însă să găsesc o activitate care să-mi permită să-mi îndeplinesc și sarcinile familiale”, spune Agnieszka.
”Am ajuns să-mi deschid salonul de epilare definitivă din pură întâmplare. Inițial, i-am contactat în calitate de client. Mai apoi am aflat că oferă licența business-ului. Am început să caut informații despre piață, să caut opinii pe forumuri. M-am întâlnit chiar și cu reprezentanți ai altor companii, după care am comparat ofertele de colaborare. De la bun început mi-am dorit o franciză. Nu aveam experiență în industria înfrumusețării, așa că aveam nevoie de un partener care să mă învețe business-ul. Un prieten mi-a recomandat DepilConcept. Și cam asta a fost”, povestește aceasta.
Agnieszka Niedbala își amintește angajamentul pe care francizorul și l-a luat încă de la prima întâlnire. Bazele discuției despre colaborare au fost expuse fără ocolișuri și au fost prezentate calculele exacte pentru deschiderea salonului DepilConcept.
Profit după doar câteva săptămâni
Salonul Aknieszkai a fost deschis în Varșovia, în anul 2011, la mijlocul lunii decembrie. Clienții și-au făcut apariția chiar și înainte de Crăciun. Pentru a acoperi costurile primei luni de funcționare, francizatul a trebuit să utilizeze 500 de zloți (1000 RON) din propriile economii, însă salonul a început să genereze profit din ianuarie 2012.
”Câștigurile nu întâzie să apară nici în prezent”, spune Lax. ”La începutul colaborării, francizatul mi-a dat o garanție a calității, corelată bineînțeles cu o serie de recomandări. A funcționat. Este un model de business dovedit, cu un program extins de training unde am învățat cum să-mi administrez afacerea atât din punct de vedere legal, cât și formal, și pe cine să angajez. Am primit un pachet care include toate documentele necesare unui proces de recrutare, profilul candidațiilor și contractele de muncă ale lor”.
Francizatului DepilConcept i s-a oferit și un training în domeniul cosmeticii pentru a-i fi mai ușor să-și supervizeze angajații și calitatea serviciilor oferite. Organizarea sistemului a fost de asemenea de ajutor în selectarea cosmeticienilor. După cum a menționat Aknieszka, acest lucru a fost de mare ajutor întrucât ea nu cunoștea bine business-ul și i-ar fi fost greu să verifice cunoștințele și abilitățile viitorilor angajați. Cu suportul francizorului, aceasta a ales și locația finală a salonului.
Aknieszka Lax spune că îi place noul său business care îi oferă posibilitatea să interacționeze cu cei din jur. Îi este recunoscătoare francizorului pentru suportul acordat în orice stadiu al afacerii. După un an și jumătate de activitate nu numai că și-a recuperat investiția inițială, ba mai mult a câștigat dublul acesteia.
DepilConcept caută parteneri și în România. Detalii despre avantajele pe care ți le aduce business-ul găsești în catalogul nostru de franciză.
Articole citite
Vânzările sunt în creștere, se deschid noi centre de franciză. Ce piețe sunt în atenție acum și cum va fi dezvoltat în continuare lanțul portughez DepilConcept, dezvăluie proprietarul mărcii, Alexandre Lourenço
Pielea este reflexul bunăstării tale interioare și exterioare, iar dacă atrage privirea, asta este datorită DepilConcept.
Din aprilie 2019, DepilConcept funcționează în Serbia conform sistemului portughez de franciză. Iată un model de business de succes, care te poate inspira să dezvolți o afacere în franciză și să creezi noi oportunități și în România.
Succesul pe care DepilConcept l-a obținut în Polonia poate servi ca un excelent exemplu de urmat, considerând că DepilConcept este în căutarea unui master francizat pentru România.
Deși în sectorul cosmetic, antreprenorii sunt de regulă femei, și bărbații își găsesc loc în această industrie.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Te asigurăm că e una dintre cele mai bune idei! Iată de ce .... conform ultimelor raportari oficiale, lanţul Fornetti a făcut un profit de 18 milioane de lei din minipateuri şi produse de patiserie.
Jumbo, lanțul de magazine grecești, continuă să-și extindă rețeaua de franciză din Balcani prin deschiderea de noi unități în 2018.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
Subiecte populare in Forum
Microuniversul mov în franciză
DUPA CATE IMI AMINTESC MOVUL A AVUT UN ROL IMPORTANT SI IN CAMPANIA ELECTORALA SI CANDIDATUL RESPECTIV A CASTIGAT ALEGERILE
Microuniversul mov în franciză
Astept sa se deschida microuniversul mov si in orasul meu.
Mişcări în franciză
Fitness...de cand imi doresc sa ajung la o sala..inca o data timpul e dusmanul meu...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Normal că căutam să ne echilibrăm viata intr-un anumit mod, yoga sună interesant ...
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Uneori avem impresia ca suntem in razboi cu toata lumea,asta o fi cel de-al treilea razboi momdial
Cum devine Yoga un concept de lifestyle
Stirile negative cu care ne bombardeaza canalele tv,stresul de zi cu zi,lipsurile,creditele bancilor pe care cineva de 25 ani ne manipuleaza dandu-ne cu tifla,eurile din...
Mişcări în franciză
Preturile sa fie accesibile in comparatie cu veniturile obtinute de majoritatea viitorilor posibili clienti,pentru ca putini sunt cei care isi permit
Microuniversul mov în franciză
Dca uiti de toate grijile probabil este valabila si reciproca te uita si grijile si trai neneaca