Carrefour anunță deschiderea a două magazine în franciză

Carrefour operează în prezent în România 4 formate de magazine, cu un total de 155 de magazine 25 hipermarketuri „Carrefour”; 75 supermarketuri „Market”; 54 magazine de proximitate „Express”; 1 website de comerț online: www.carrefour-online.ro.
Miercuri
27.11.2013
Rețeaua retailerului numără 54 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 9 unități în orașul Brașov și 45 în București și Ilfov.
 

Grupul Carrefour România anunță intrarea în rețeaua Express a două noi magazine de proximitate operate în regim de franciză, prin colaborarea cu Traditional Ecologic, în București: Express Colentina și, prin colaborarea cu RostCom, în Brașov: Express RostCom Griviței 2. În acest moment, rețeaua numără 54 de magazine de proximitate „Express”, dintre care 9 unități în orașul Brașov și 45 în București și Ilfov.

”Conceptul de franciză propus de către Carrefour România permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o rețea de magazine să păstreze, să administreze și să își dezvolte această afacere”, se arată într-un comunicat de presă al retailerului.

Pentru segmentul de proximitate, Metro, unul dintre principalii competitori Carrefour, a lansat franciza ”La Doi Pași” cu ajutorul căreia și-a făcut intrarea în zona rurală, deschizând un număr impresionant de unități în sate și comune. Programul de franciză ”La Doi Pași” este destinat micilor comercianți independenți din comerțul tradițional care dețin magazine cu o suprafață de vânzare de minimum 40 de metri pătrați și maximum 200 de metri pătrați.

Cel mai mare lanț de supermarketuri din România rămâne Mega Image, cu o rețea ce cuprinde 271 magazine în București, Constanța, Ploiești, Pitești, Brașov, Târgoviște și alte orașe, sub mărcile Mega Image (160), Shop&Go (110), AB Cool Food (1).


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015