Noi proiecte pentru Cora România

Cele două noi magazine au contribuit şi ele la creşterea vânzărilor Cora anul trecut. Astfel, reţeaua de hipermarketuri a încheiat anul 2013 cu vânzări în creştere cu 13,5% comparativ cu 2012, scrie Mediafax. "Anul 2013 a fost un an bun, încheiat cu o creştere de 13,5% a vânzărilor faţă de 2012, în contextul deschiderii a doua magazine, unul în iulie şi altul în octombrie", a declarat Ana Maria Florea Harrison, responsabil PR al Cora România.
Cora România a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine. În schimb, profitul net al retailerului a scăzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5,5 milioane euro).
Cele două hipermarketuri deschise de Cora anul trecut sunt situate în Constanţa şi Ploieşti. Anul trecut a marcat şi trecerea retailerului pe segmentul online, prin lansarea coradrive.ro.
Cora a deschis primul magazin în România în anul 2003. Dintre cele 12 magazine pe care compania le are în România, patru sunt la București și opt în provincie, la Constanța, Ploiești, Cluj-Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin și Bacău.
Anul 2014 marchează o schimbare importantă în piaţa de retail: până în luna aprilie toate magazinele Real vor fi rebranduite sub marca Auchan.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Lanțul american de restaurante în franciză Wendy's și-a îndreptat atenția către dezvoltarea de jocuri de aventură bazate pe teme fast-food, ca parte a unei campanii de marketing inteligente.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
În urmă cu patru ani, trei prieteni au inaugurat în România Easywash Laundromat Concept, o spălătorie de rufe self service cu program non-stop
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Franciza românească Fibonacci Kids este o formulă de succes, într-o lume în care educația de calitate a copiilor este tot mai căutată. Tot mai mulți părinți conștientizează avantajele inițierii în matematica mentală vedică pentru viitorul celor mici.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.