Starbucks pregătește suprize clienților

Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume.
Miercuri
29.01.2014
Comenzi prin aplicații mobile și băuturi specifice fiecărui sezon și culturi în parte- sunt două dintre anunțurile făcute de Starbucks recent.
 

Reprezentanții companiei au anunțat că intenționează să introducă o opțiune care să le permită clienților să plaseze comenzi printr-o aplicație mobilă. Comanda poate fi făcută de oriunde și va fi preluată ulterior. ”Am înțeles valoarea pe care o va aduce această metodă. În timp vom fi lideri în acest domeniu”, a declarat Howard Schultz, CEO-ul companiei, scrie publicația Quartz. În ultimaperioadă Starbucks s-a concentrat tot mai mult pe produse alimentare, care sunt greu mai greu de pregătit decât cafelele și pot încetini comenzile.

Starbucks este un brand foarte îndrăgit la nivel mondial și folosește strategii interesante pentru fidelizarea clienților. Pentru a celebra Noul An Chinezez. Pe 31 Ianuarie 2014, Starbucks Coffee Canada a creat o variantă limitată pentru tea latte- Starbucks ® Blossoming Peach Tea Latte. ”La Starbucks, ne inspirăm continuu din sezoane, culturi și tradiții pentru a crea cafele și ceaiuri delicioase”, a declarat într-un comunicat de presă Richard Burjaw, vice president, Marketing, Starbucks Coffee Canada.

Starbucks deține peste 20.000 de cafenele în 61 de țări din întreaga lume. Brand-ul este operat în sistem de franciză pe piața locală, din anul 2007, de către compania grecească Marinopoulos. În prezent, dacă vrei să bei o cafea de la Starbucks în România, poți alege una dintre unitățile din București: Plaza România, București Mall, Băneasa Shopping City, America House, AFI Palace Cotroceni, sau poți merge în Cluj-Napoca, Timișoara sau Brașov.

Dintre competitorii Starbucks de pe piața românească, enumerăm Turabo Cafe, CreamCaffe, ViaCaffe, Coffeeright, Gloria Jean's.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015