Franciza CEFF a fost lansată oficial în România
CEFF România a lansat astăzi pe piața locală marca CEFF Certified E-Friendly Food. Ștampila CEFF de pe ambalajul produselor certifică faptul că acestea nu conțin niciun aditiv dintr-o listă de 70 de substanțe grupate în conservanți, coloranți artificiali, îndulcitori și glutamați, care fac obiectul unor controverse la nivelul experților, deși sunt acceptați în Uniunea Europeană. Alimentația sănătoasă a fost subiectul de top discutat de experții și de ceilalți participanți la conferință.
La evenimentul de lansare a mărcii CEFF în România au participat și reprezentantele CEFF din Republica Cehă, Jitka Palátová și Ivana Bednarova. ”România este cea de-a patra țară în care este lansată marca CEFF, după Cehia, Slovacia și Polonia. Atât în România, cât și în Polonia, primele produse certificate CEFF ar putea să apară pe rafturile magazinelor până la finalul primului trimestru al acestui an. Până în 2017, intenționăm să extindem marca în alte 10 țări”, a declarat în cadrul conferinței de lansare Ivana Bednarova.
”Oferta de pe raft influențează absolut fiecare român, fie că își cumpără o pâine, produse lactate, mezeluri, produse semi-preparate sau băuturi. În contextul actual, sunt foarte atentă la ce pun în coșul de cumpărături și îmi dau seama cât de dificil este să îți găsești instrumentele pentru o alimentație sănătoasă și chiar să întreprinzi ceva benefic pentru sănătatea ta și a familiei. CEFF Certified E-Friendly Food sau Alimente fără chimicale inutile, vine în România tocmai ca un astfel de ghid de filtrare care ajută consumatorul să aleagă produsele care nu conțin aditivi controversați sau cu un potențial periculos, fără a mai citi eticheta”, a declarat Daniela Niculescu, Director General CEFF România.
| Primele produse certificate CEFF au putut fi degustate în cadrul evenimentului de lansare a mărcii în România. La finalul primului trimestru din 2014 este posibil să găsim logo-ul CEFF și pe produsele din rafturile magazinelor. |
Pentru a obține ștampila CEFF, producătorii trec printr-un flux strict de evaluare ce include verificarea ingredientelor listate și conținutul de aditivi, documentele de conformitate, fișe tehnologice și altele. Testările sunt coordonate și supervizate cu sprijinul Institutului de Cercetare și Dezvoltare pentru Bio-Resurse Alimentare. Produsele certificate pot imprima pe ambalaj ștampila CEFF timp de un an, însă testele sunt efectuate trimestrial.
În Republica Cehă sistemul CEFF a pus accent pe alimentația copiilor și a fost introdus și în cadrul școlilor și al cantinelor. Și reprezentanții CEFF România au în plan acest proces. De altfel, Daniela Niculescu declara într-un interviu acordat portalului nostru că a atras-o foarte mult partea educațioanlă pe care o implică dezvoltarea acestui brand pe piața locală.
(E.C.)
Articole citite
Culturile de afin, o investiție profitabilă
/15.07.2025
În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite
La mâna francizei
/06.01.2015
O reţea de saloane specializate în manichiură şi pedichiură oferă în franciză reţeta unghiilor perfecte.
Dacă vrei să deschizi o cafenea fără să fi avut experiență în domeniu, cea mai bună soluție este franciza Latte Coffee To Go. Nu ai nevoie de angajați, iar investiția este pentru orice buzunar și se recuperează rapid.
Franciza Latte Coffee To Go s-a născut din dorința de a aduce pe piață o soluție modernă, accesibilă și profitabilă pentru cei care vor să înceapă o afacere în domeniul cafelei, dar fără costurile și complexitatea unei cafenele clasice.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.