Franciza CEFF a fost lansată oficial în România
CEFF România a lansat astăzi pe piața locală marca CEFF Certified E-Friendly Food. Ștampila CEFF de pe ambalajul produselor certifică faptul că acestea nu conțin niciun aditiv dintr-o listă de 70 de substanțe grupate în conservanți, coloranți artificiali, îndulcitori și glutamați, care fac obiectul unor controverse la nivelul experților, deși sunt acceptați în Uniunea Europeană. Alimentația sănătoasă a fost subiectul de top discutat de experții și de ceilalți participanți la conferință.
La evenimentul de lansare a mărcii CEFF în România au participat și reprezentantele CEFF din Republica Cehă, Jitka Palátová și Ivana Bednarova. ”România este cea de-a patra țară în care este lansată marca CEFF, după Cehia, Slovacia și Polonia. Atât în România, cât și în Polonia, primele produse certificate CEFF ar putea să apară pe rafturile magazinelor până la finalul primului trimestru al acestui an. Până în 2017, intenționăm să extindem marca în alte 10 țări”, a declarat în cadrul conferinței de lansare Ivana Bednarova.
”Oferta de pe raft influențează absolut fiecare român, fie că își cumpără o pâine, produse lactate, mezeluri, produse semi-preparate sau băuturi. În contextul actual, sunt foarte atentă la ce pun în coșul de cumpărături și îmi dau seama cât de dificil este să îți găsești instrumentele pentru o alimentație sănătoasă și chiar să întreprinzi ceva benefic pentru sănătatea ta și a familiei. CEFF Certified E-Friendly Food sau Alimente fără chimicale inutile, vine în România tocmai ca un astfel de ghid de filtrare care ajută consumatorul să aleagă produsele care nu conțin aditivi controversați sau cu un potențial periculos, fără a mai citi eticheta”, a declarat Daniela Niculescu, Director General CEFF România.
Primele produse certificate CEFF au putut fi degustate în cadrul evenimentului de lansare a mărcii în România. La finalul primului trimestru din 2014 este posibil să găsim logo-ul CEFF și pe produsele din rafturile magazinelor. |
Pentru a obține ștampila CEFF, producătorii trec printr-un flux strict de evaluare ce include verificarea ingredientelor listate și conținutul de aditivi, documentele de conformitate, fișe tehnologice și altele. Testările sunt coordonate și supervizate cu sprijinul Institutului de Cercetare și Dezvoltare pentru Bio-Resurse Alimentare. Produsele certificate pot imprima pe ambalaj ștampila CEFF timp de un an, însă testele sunt efectuate trimestrial.
În Republica Cehă sistemul CEFF a pus accent pe alimentația copiilor și a fost introdus și în cadrul școlilor și al cantinelor. Și reprezentanții CEFF România au în plan acest proces. De altfel, Daniela Niculescu declara într-un interviu acordat portalului nostru că a atras-o foarte mult partea educațioanlă pe care o implică dezvoltarea acestui brand pe piața locală.
(E.C.)Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?