Tradiționalul se îmbină cu modernul...la piață
Magazinele de tip insulă din centrele comerciale au ajuns la un alt nivel. Treizeci de tarabe și 18 magazine, constituind o piață în adevăratul sens al cuvântului, și-au găsit locul în mall-ul Uvertura din Botoșani. Este vorba despre prima piață fresh deschisă într-un centru comercial, proiectul fiind dezvoltat în parteneriat cu Consiliul Județean Botoșani, a anunțat compania DTZ Echinox, property managerul centrului comercial. Piața va susține micii agricultori și producători regionali, care vor fi ajutați să se integreze în comerțul modern și să se poziționeze ca o alternativă la produsele din hipermarketuri.
“Ne-am propus să testăm acest nou concept în Uvertura Mall, spațiul de aici răspunzând perfect atât din punct de vedere tehnic, cât și din punct de vedere al publicului targetat. Piața a fost o soluție firească pentru spatiul pe care îl aveam la dispoziție”, a declarat Sebastian Mahu, head of property management DTZ Echinox, citat de DailyBusiness.
În centrul comercial Uvertura Mall exista doar un supermarket, iar piața de produse proaspete a reprezentat o soluție, mai ales în condițiile în care tot mai mult centre comerciale alocă spații generoase pentru comercializarea produselor naturale.
Piața care se întinde pe o suprafață de 865 de metri pătrați a fost deschisă la finalul anului trecut. Circa 1000 de persoane vizitează piața din mall, însă reprezentanții centrului comercial se așteaptă ca numărul de vizitatori din piață să crească la 2.500 de persoane în momentul în care proiectul va fi finalizat.
Având în vedere că marea majoritate a celor care își fac cumpărăturile din piețe se află la a doua sau la a treia tinerețe, iar principalii vizitari ai mall-urilor aparțin generației Y, cum credeți că va evolua conceptul din mall-ul botoșănean?
Articole citite
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Un joc de culoare, arome și texturi - preparatele culinare japoneze oferite de Wasabi Running Sushi ne încântă simțurile de 5 ani.
Lanțurile de restaurante în franciză KFC și Pizza Hut au angajat 70 de tineri pentru noile locații pe care le vor deschide la 1 septembrie.
O franciză care pregătește copiii, prin joc, pentru ce îi așteaptă peste câțiva ani, caută parteneri în România. Conceptul Edukido este ascum deschis pentru antreprenorii din țara noastră.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Subiecte populare in Forum
KFC și Pizza Hut merg la munte
O sa le meagra bine sigur. Multa bafta!_________________________________Steve WorksPizzeria Napoli
Franciza Express se extinde și în afara Bucureștiului
Provincia a ramas de izbeliste...umblam ca bezmeticii dupa un loc de munca si cu sanse minime
Retailerii cu cele mai multe reclame în perioada Paştelui
Nu ma asteptam ca Metro sa fie cap de lista la reclame...
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca romanii s-ar intoarce acasa.Toti si-ar dori dar aici ce sa faca?
Prăjiturile la mare căutare
Numai cand privesti fotagrafia atasata si papilele gustative o iau razna...Cui nu i plac dulciurile?
Prăjiturile la mare căutare
Inutil sa adaug ploaia torentiala din cavitatea bucala...minunat ca apar si alte produse pentru ca numarul celor "dulci" (medical) din pacate este in crestere
Prăjiturile la mare căutare
Romanii stiu sa sarbatoreasca si fara dulciuri nu ar mai fi sarbatoare...fara cozonac este imposibil sa sarbatoresti Sfintele sarbatori pascale
Premieră pe piața de retail din România
Ce bine ar fi daca pe langa piata de desfacere am fi si producatori de orice...ceva care sa ne dea un raspuns la intrebarea:ce lasam in urma noastra ?