KFC a deschis cel de-al şaselea Drive Thru din România

Sistemul Drive Thru permite o viteză mare de servire a clienţilor, direct din mașină.
Joi
03.04.2014
După cum a a anunțat în ultimele comunicate de presă, reţeaua de restaurante fast-food continuă investiţia în unităţile tip Drive Thru.
 

Deschis la 1 aprilie 2014, noul restaurant din Militari Shopping Center, București, are o suprafaţă de 370 metri pătraţi, iar împreună cu parcarea ocupă peste 2.000 metri pătraţi, şi 55 de angajaţi. Potrivit oficialilor companiei investiţia în noua locaţie din cartierul Militari se ridică la 700.000 euro.

Pentru promovarea noului Drive Thru, KFC vine cu o ofertă de 10 Hot Wings la doar 10 Lei în perioada 1-4 aprilie.

Investiţia medie într-un restaurant în mall este de aproximativ 350.000 euro, în timp ce fondurile alocate pentru locaţiile de tip drive thru pot ajunge la 700.000 de euro. Pentru un restaurant nou, KFC creează 20-30 de locuri de muncă noi, iar pentru unităţile de tip drive thru până la 50.

KFC este adus în România în sistem de franciză de compania US Food Network. Reţeaua KFC numără în prezent 52 de restaurante în toată România, principalii competitori ai lanțului de fast-food fiinc McDonald's și Subway.


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Panda iubeşte Asia

Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare... 

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Un nou concept echilibrat

Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu   unde-i nu-i durere si suspin

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Panda iubeşte Asia

Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar  daca numai dus un mic numar dintre...

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Panda iubeşte Asia

Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...

3 Declaratii
Final 12.02.2015
Un nou concept echilibrat

Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti

3 Declaratii
Final 03.02.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...

2 Declaratii
Final 25.01.2015
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar

Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.

2 Declaratii
Final 14.01.2015