Un nou concept de magazin Auchan destinat oraşelor mici

Cu acest concept retailerul se extinde în Rusia, sub marca Nasha Raduga şi a avut succes în China. "Ne aşteptăm ca Auchan să continue să-şi întărească poziţia de lider pe piaţa hipermarketurilor din Rusia. Cum a fost şi cazul conceptului Auchan City, Auchan ar putea introduce magazinele Nasha Raduga şi pe alte pieţe ale sale din Europa Centrală şi de Est, precum România", potrivit firmei de cercetare IGD Retail Analysis.
Cu noul concept de hipermarket compact Nasha Raduga, Auchan ar urma să atragă cumpărătorii cu o gamă limitată de produse (circa 10.000 de produse), în special sub marcă privată, şi cu preţuri mai mici, potrivit Mediafax.
În aprilie, Auchan a finalizat remodelarea celor 20 de hipermarketuri real preluate anul trecut de la grupul german Metro, după investiţii de peste 40 milioane euro.
Auchan România a încheiat anul trecut cu afaceri de 4,6 miliarde lei, fără taxe, de peste două ori mai mari comparativ cu 2012, după integrarea celor 20 de hipermarketuri real. Cumulat, afacerile Auchan şi Real au generat anul trecut pierderi de 15 milioane de euro.

Articole citite

Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Dacă vrei să ai un partener puternic care este, de fapt, cea mai mare rețea de magazine independente din România, alătură-te francizei LaDoiPași.
Franciza Leonidas, cu o prezență internațională remarcabilă și două decenii de existență în România, continuă expansiunea la nivel național.
O franciză mai puțin obișnuită, creată de un jurnalist din Slovenia, a început să se extindă la nivel european.
Cele mai citite

Cu două decenii în urmă, românul Andrei Fâciu, creatorul Pizzamania, a avut ambiția nu doar să facă o pizza italiană autentică, ci și să ofere celor pasionați de gastronomie posibilitatea să creeze acest deliciu universal, folosind rețetele originale.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Franciza RO este o prezență unică pe piața din România, atât prin concept, cât și prin apartenența la cea mai mare companie autohtonă de comerț cu produse petroliere, OSCAR Downstream.
Noul McCafé este cel de-al de-al nouălea din România. Primul McCafé din ţară a fost deschis în decembrie 2010, în restaurantul McDonald’s din magazinul Unirea.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.