Diverta renunţă la expansiune în perioada următoare

Cifra de afaceri în 2013 a fost de 11 milioane de euro, principalele segmente fiind: cartea 36%, jucariile 20% și papetaria 24%, informează un comunicat de presă al companiei. Dupa ce anul trecut Diverta a redus suprafețele principalelor magazine din București, retailerul a înregistrat o creștere a vânzărilor/mp de 20% în S1 2014 comparativ cu S2 2013.
In S1 2014, cifra de afaceri a fost de 4,2 milioane de euro, în scădere cu 16% față de S1 2013, dar pe o suprafata de retail cu 30% mai mică. “La sfârșitul lui 2013, dat fiind bugetul mic alocat de români dezvoltarii personale și implicit produselor comercializate de Diverta, am fost nevoiti sa regândim inclusiv suprafețele alocate celor mai performante magazine”, povestește Amalia Buliga, CEO Diverta.
In S1 2014, compania a continuat upgrade-ul conceptului de retail pentru magazinele de top, a extins la Cluj suprafața magazinului existent cu 250 mp, (deschizand o terasă-cafenea pe perioada verii) și în prezent pregatește deschiderea unui nou magazin in țara.
Cartea a fost principalul segment al Divertei în S1 2014, deși gamele de jucării și papetarie au avut creșteri constante de la an la an. Tot în 2014 au fost introduse noi produse adresate tinerilor în zona gadgeturilor și a colecțiilor de papetarie fashion. În această perioadă Diverta pregătește intrarea în magazine a produselor școlare.
Sezonul Back to School a fost devansat de la an la an, iar clienții Diverta au preferat produsele cu licențe în detrimentul produselor basic. Ca urmare Diverta va introduce școlarele începând cu luna iulie, iar gama va conține mult mai multe licențe comparativ cu anul precedent.
Business-ul online a crescut semnificativ, ajungând în S1 2014 la 5% din total business și mai are loc de crestere. 2013 a fost primul an pe profit operațional din perioada de criză, iar rezultatul operațional în S1 2014 s-a imbunatatit cu 300 000 de euro comparativ cu S2 din anul precedent.
“Politica Diverta pentru perioda urmatoare este de consolidare a businessului, ne dorim să îmbunătățim performanța locațiilor actuale și chiar dacă cifra de afaceri este mai mică, important este ca atunci când tragem linie, rezulatul să fie pozitiv și compania să fie stabilă”, a adăugat Amalia Bulia, CEO Diverta.
Sub sloganul "Mereu ceva nou", Diverta este cel mai important retailer de entertainment și dezvoltare personală, cu magazine în cele mai importante orașe ale țării, organizate dupa un concept structurat pe trei zone de interes: "Imi place", "Ma joc si învat" și "Am succes". Diverta pune accent pe noutate și inovație si oferă o soluție de a ține pasul cu viața cotidiană. In magazinele Diverta se găsesc categorii variate de produse precum carte, film, jucării, jocuri video, papetarie.

Articole citite

Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite

Frachising Expo Paris, Franchise Expo Paris, un eveniment al Federației Franceze de Francize, organizat de Infopro Digital, cel mai mare târg de franciză din lume, își așteaptă vizitatorii în perioada 15-17 martie a.c.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Dacă vrei sa-ți deschizi o franciză bancară trebuie să ai experiență în vânzări sau să fi lucrat într-o bancă sau o societate de asigurări.
Ce face un tânăr care a decis să-şi croiască singur un drum în viaţă? Achiziţionează o franciză „5 to go” şi se apucă serios de treabă!
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?