Când romantismul se contopeşte cu business-ul
Trandafirii roșii conduc în preferințele florale ale românilor, potrivit FlorideLux, unul dintre principalii comercianți de flori de pe piața locală. Peste 40% din vânzările florăriilor FlorideLux sunt generate de trandafiri, atât de către cei din soiul Ecuador, oferiți cu precădere de îndrăgostiții care vor să-și surprindă iubitele, cât și de cei din soiuri delicate precum Red Naomi, Passion, Avalanche sau Aqua.
Având în vedere că trandafirii sunt cei mai buni mesageri ai iubirii, ei sunt oferiți în special de către bărbați, fie pentru a cuceri sau pentru a-și surprinde iubitele și soțiile, pentru a le cere iertare sau pentru a le cere în căsătorie, potrivit informațiilor FlorideLux.
„În ocazii de business sunt oferiți, în general, trandafiri albi, care semnifică sinceritate, iar pentru mame sunt oferiți trandafirii portocalii, ce simbolizează speranța, sau cei roz, care emană respect și iubire sinceră”, spune Marius Dosinescu, CEO și fondator FlorideLux.
Dosinescu afirmă că soiurile preferate de români sunt trandafirii roșii de Ecuador, care au un aspect nobil, cu tija înaltă și cupa florii foarte mare. De asemenea, din gama trandafirilor roșii, se cumpără foarte mult și Red Naomi sau Passion, în timp ce pentru alte culori sunt preferați trandafirii albi Avalanche, cei portocalii din soiul Wow și Aqua sau Blushing Akito pentru cei roz.
Perioada cu cele mai mari vânzări de trandafiri este luna februarie, care coincide cu Ziua Îndrăgostiților și Dragobetele, însă și în restul anului trandafirii se numără printre cele mai căutate flori.
Pentru a încuraja romantismul și a-i determina pe bărbații români să își surprindă iubitele în permanență cu o floare, FlorideLux a demarat, în perioada 21-27 iulie, o campanie specială, care are în prim plan trandafirii. În „Săptămâna Trandafirilor”, FlorideLux aduce discount-uri de până la 25% pentru peste 30 de aranjamente florale realizate din cei mai nobili trandafiri roșii, roz, albi sau portocalii.
„Această campanie ne-a fost inspirată de un proaspăt tătic, care a comandat pentru soția sa trei coșuri de 101 trandafiri roșii și 24 de baloane cu heliu, pentru a celebra sosirea pe lume a noului lor bebeluș. Gestul acesta de tandrețe și împlinire ne-a întărit crezul că românii sunt niște romantici incurabili care nu ezită în niciun moment să-și împărtășească iubirea”, afirmă Dosinescu.
CEO-ul FlorideLux estimează, pe perioada campaniei, o creștere de circa 20% a vânzărilor de trandafiri față de o săptămână similară de vară, dar și o creștere de până la 40% față de vânzările de trandafiri din aceeași perioadă a anului trecut.
Florăriile FlorideLux, cu o experiență de peste 10 ani pe piața din România, oferă produse și servicii de calitate precum buchete și aranjamente florale, coșuri cadou, aranjamente flori funerare, cadouri business, concepte florale de anvergură, design profesional pentru Crăciun și alte evenimente importante, cu livrare oriunde în România. Din iulie 2013, grupul FlorideLux s-a extins la nivel global, prin afilierea la ”1800Flowers.com” și alăturarea la cea mai mare rețea de florării din lume, Bloomnet, lucru ce permite și livrarea rapidă de buchete oriunde în lume. Primele francize FlorideLux au fost deschise în Brașov, Cluj, Arad, Pitești și Iași.
În iunie 2014, FlorideLux a atras în acționariat companiile Mediafax Group, una dintre cele mai importante companii media din România, și BAC Investment Banking, unul dintre cei mai mari jucători de pe piața locală de consultanță în fuziuni și achiziții. Acestea controlează împreună 35% din grupul FlorideLux.
Articole citite
Franciza Used Product este un concept care, cu siguranță, va fi din ce în ce mai mult implementat în viitorii ani.
Titlul reprezintă motto-ul Papírny Moudrý, fabrica cehă care a devenit unul dintre cei mai importanți producători de „capcane de muște”, mizând pe globalizare.
Franciza Used Products este în plin proces de expansiune și caută parteneri strategici pentru creșterea numărului de magazine.
Franciza Used Products este o afacere sustenabilă, care încurajează conceptul de reciclare și reintroducere a produselor electronice și electrocasnice noi și pre-utilizate în ciclul comercial.
Sistemul de franciză DIEGO, un model de comerț cu amănuntul la cheie care funcționează cu succes de trei decenii, caută noi parteneri în România.
Cele mai citite
Ai visat vreodată să ai propria ta afacere? Noi avem soluția perfectă! Într-o lume în care toți caută mâncare autentică și gustoasă, Ciorbe și Plăcinte este răspunsul pe care toți îl adoră.
Centrul comercial reunește un număr impresionat de brand-uri care se dezvoltă prin franciză.
Europa a fost întotdeauna un etalon în privința modei, iar astăzi sunt multe francize de îmbrăcăminte care oferă creativitate, calitate și o afacere de succes.
La 20 de ani și-a făcut propria cafenea "5 to go" cu banii cu care ar fi trebuit să-și cumpere prima mașină
Sistemele de franciză pot fi clasificate în moduri variate, în funcție de anumite caracteristici, dar ele sunt fundamental diferite în funcție de 3 criterii.
Subiecte populare in Forum
Franciza care te face fericit
Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...
Franciza care te face fericit
Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului
Franciza care te face fericit
Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta
Creşteri pe toată linia pentru Ikea
Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca
1 milion de euro pentru o benzinărie
Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit
Babo, o afacere cu suflet
Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?