Salate a la Chef Nicolai Tand în restaurantele McDonald’s

Salatele a la Chef au fost create pentru clientii restaurantelor McDonald’s care isi doresc sa se bucure de o masa usoara si gustoasa, preparata din ingrediente bune si o reteta speciala.
"O idee bună rămâne doar o idee dacă nu ai interlocutorul potrivit, forţa de a o implementa şi un proces de inovaţie în centrul căruia se găseşte consumatorul. Eu ma bucur să văd cum o idee bună a devenit realitate din colaborarea între McDonald’s şi Chef Nicolai, pe care acum l-aş numi mai degraba prieten. Multumesc Nicolai!" , a declarat Daniel Boaje, directorul general al McDonald’s România, la evenimentul de lansare a Colecţiei de Salate a la Chef Nicolai Tand.
Salata Bistro este o salată cochetă cu şuncă, brânză şi ou, perfectă cu sos Vinaigrette. De asemenea, Salata Greek este o salată însorită, cu brânză, roşii cherry şi măsline, ideală cu ulei de măsline şi oţet balsamic. Ultima din colecţie, Salata Tuna este ca o vacanţă, cu ton, porumb şi ou, desăvârşită cu sos Vinaigrette.
"Cred ca oricine si-ar dori sa colaboreze cu un brand de talia McDonald’s. Eu gatesc mancare folosind ingrediente bune si dragoste. Ingredientele le-am luat acum de la McDonald’s si sunt mandru sa semnez aceasta colectie de Salate a la Chef", spune Chef Nicolai Tand despre colaborarea cu restaurantele McDonald’s in Romania.
McDonald’s este cea mai importantă companie din domeniul restaurantelor cu servire rapidă, care a deschis primul restaurant în România în anul 1995. În prezent, compania deţine 67 de restaurante în 21 de oraşe şi primeşte zilnic peste 150,000 de clienţi. McDonald’s are peste 4,000 de angajaţi în Romania. Investitia McDonald’s in România depăşeşte 600 de milioane de lei.

Articole citite

În ultimii ani, românii au descoperit o afacere profitabilă: plantațiile de afin. Cererea este în creștere, iar condițiile pedoclimatice favorabile determină o recoltare a fructelor cu aproximativ două săptămâni înaintea competitorilor europeni.
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, cu peste 2600 de magazine, își dorește alți noi parteneri în toată țara.
Calitatea produselor celebrului lanț international Leonidas și profitabilitatea acestuia încurajează permanent extinderea numărului de francizați în România.
Dnipro-M este un lanț dinamic de magazine specializate în unelte electrice, extinzându-se prin modelul de franciză. Ce îl diferențiază de concurență?
Cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România, respectiv franciza LaDoiPași, care a depășit două mii de magazine, își dorește să aibă noi parteneri în toată țara.
Cele mai citite

Culoarea hainelor pe care le purtăm ne poate influenţa succesul sau insuccesul în afaceri.
Franciza din Republica Moldova a mai deschis o locație în București, în locul ocupat până în vară de Andy`s Pizza.
Francizele săli de sport sunt în creștere în toată Europa, oferind modele de afaceri flexibile pentru pasionații de fitness. Aflați cum puteți să vă alăturați acestui trend.
Franciza RomBeer a lansat un concept de rulotă dotată cu cameră frigorifică, singura din România adaptată pentru vânzarea de bere artizanală în spații deschise.
Dogu este un concept românesc care a devenit franciză și are deja un nume în piață. Despre ce înseamnă acest brand și de ce este el interesant pentru viitorii parteneri, ne spune Otilia Călin, cofondatoare Dogu.
Subiecte populare in Forum
Panda iubeşte Asia
Timpul a inceput sa devina usor usor un dusman..n am timp....e o expresie atat de uzuala...Timpul nu mai are rabdare...
Un nou concept echilibrat
Mereu imi doresc un stil de viata echilibrat si sanatos si mereu imi spun ..de maine...
Un nou concept echilibrat
Ne-am neglijat produsele autohtone si ne-am aruncat pe euri...cine rezista traieste cine nu unde-i nu-i durere si suspin
Panda iubeşte Asia
Ceva se intampla cu timpul,ar trebui umblat la calendar sau mai degraba la incalzirea globala...ei daca o sa zburam pe Marte chiar daca numai dus un mic numar dintre...
Panda iubeşte Asia
Indiferent de varsta auzim expresiile :ce repede trece timpul...mai am nevoie de timp...nu pot sa-mi impart timpul in functie de obligatii...si totusi viteza miscarii...
Un nou concept echilibrat
Incepem sa alegem ce este bun pentru sanatatea noastra si nimic nu se compara cu alimentele sanatoase,eu le-as spune alimentele noastre romanesti
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Bine ca tot maghiarii...fac ...Romanii stau si asteapta...pacat...
Nord-vestul ţării, cucerit de un brand maghiar
Fiind vorba de un brand maghiar ar trebui s-o lase mai moale cu extinderea prin Transilvania...maine,poimane spun ca Suceava este a lor si vin cu steagul lor.