Românii cumpără jucării, în medie, de 3 până la 5 ori pe an, iar coşul mediu la o singură comandă are o valoare de circa 100 de lei.
Miercuri
08.10.2014
Retailerul grec Jumbo continuă expansiune în țara noastră. Potrivit informațiilor de pe site-ul companiei piața din România prezintă semne de maturitate și îmbunătățiri semnificative.
 

Anul trecut, aproximativ în aceeași perioadă un nou magazin pentru cei mici (dar și pentru cei mari) ne lua ochii în București și în Timișoara. Retailerul grec Jumbo deschidea primele magazine din România cu mii de jucării pentru copii, dar și cu diverse accesorii și ornamente pentru casă și viața de zi cu zi. Planurile retailerului nu se opresc însă aici. Până la finalul acestui an, Jumbo vizează zonele în care are deja magazine, vestul și sudul țării, respectiv orașele Oradea și București unde va deschide două magazine noi.

România a reprezentat, în anul financiar iulie 2013-iunie 2014, 1,63% din cifra de afaceri a grupului și a contribuit cu 1.44% la profitul din operațiuni”, se arată în raportul anual al grupului, citat de Mediafax. Drept urmare, grecii și-au etalat și o parte din planurile pentru anul viitor. În prima jumătate a anului 2015, Jumbo va deschide încă un magazin la Arad.

Magazinele Jumbo sunt prezente pe piața din Grecia de 26 de ani și au suprafață medie de 8.600 de metri pătrați. Cele două magazine din țara noastră au 12.000 mp, respectiv 13.000 mp. Jumbo comercializează cinci categorii mari de produse, cu accent pe jucării, care generează peste 30% din vânzările totale. Magazinele vând și produse adresate bebelușilor, produse sezoniere, dar și produse destinate locuinței. Un magazin are aproximativ 22.000 de articole, cu un preț mediu de 4,99 de euro.

În prezent, magazinele Jumbo pot fi găsite în Grecia (51 de unități), Bulgaria (7 unități), Cipru (3 unități) și în alte două țări unde funcționează în sistem de franciză: Albania și Macedonia.

 


Elena Cărăușu
ziarist

Subiecte populare in Forum

Franciza care te face fericit

Ma bucur sa aud ca o companie bio romaneasca...vrea sa-si extinda portile peste hotare..E de bine

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Mă bucur că drumul celor de la Ikea este ascendent...Înseamnă ca produsele lor sunt bune...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Parcurg zilnic articolele din prezentul site si norii negri care imi dau destul de des tarcoale dispar pentru ca ceva ii imprastie...

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Fericire in fiecare zi...numai in basme dar si acolo apar zmei.vrajitoare ...se vede tineretea autorului articolului

3 Declaratii
Final 20.02.2015
Franciza care te face fericit

Roata fericirii cu ariile ei interesante,toti avem nevoie de asa ceva dar cand auzi din mai multe surse chiar o doresti cu toata fiinta

3 Declaratii
Final 19.02.2015
Creşteri pe toată linia pentru Ikea

Din discutiile purtate produsele Ikea se bucura de calitate si diversitate superioara si atunci este normal ca desfacerile sa creasca

3 Declaratii
Final 16.02.2015
1 milion de euro pentru o benzinărie

Se vor afla si dedesubturile ,de ce s-a urmarit distrugerea a tot ce insemna productie,si cui a folosit

2 Declaratii
Final 09.02.2015
Babo, o afacere cu suflet

Foarte putini opameni se pot lauda ca au realizat tot ce au visat in copilarie ,perseverenta ar fi unul din secrete dar sustinerea vine de pe aceleasi meleaguri ?

2 Declaratii
Final 09.02.2015